geen van beiden zou ideaal zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:27 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hoor deze 1000x liever dan die Borsatodraak.
Dan ben ik wel benieuwd naar je favoriet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik ben wel een beetje fan van Keane, al staat hun mooiste nummer niet in de lijst.
Geendquote:
Same!quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:28 schreef tompsv18 het volgende:
Ja ik ben wel een beetje fan van Keane, al staat hun mooiste nummer niet in de lijst.
She Has No Timequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dan ben ik wel benieuwd naar je favoriet.
Ik mag Butterfly Kisses ook wel.quote:
Tim Knol lijkt in niets op Keane?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:29 schreef jrwl het volgende:
Tim Knol is toch de mislukte versie van Keane? Keane is wel lekker
en dan hack je me?quote:
Maar mislukt is ie toch wel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tim Knol lijkt in niets op Keane?
Tim Knol is vetquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tim Knol lijkt in niets op Keane?
Vanochtend (voor mij gisteravond) van genoten.quote:
Ok, fair enough, beetje eend dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Gezien de gebeurtenissen dit jaar vind ik de tekst van dit nummer gewoon
Ah ja. Goeie track ook. Dat hele album is fantastisch.quote:
Valt wel mee hoor, hij is 30 kilo afgevallen.quote:
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het record aantal topics gaan we dit jaar wederom niet verbreken
Niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Snelheid kabbelt een beetjequote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ik rouw er niet omquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Hoezo niet?quote:Op vrijdag 27 december 2019 22:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
Amateurquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.
niet echtquote:
Ja, heb liever geen topic vol elke 5 minutenquote:Op vrijdag 27 december 2019 22:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Des te beter, zo is het tenminste nog een beetje te volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |