Dat laatste ja....quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Beetje jammer dat ze scientologist is.
Donna was echt mijn crush als een tienerjongenquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Je kan haar tetten in Orange is the new black zien trouwens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Ja, wie gaat er nou bij een sekte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Donna![]()
Nothing Breaks Like A Heart is al geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al een gebroken
Precies. Gewoon Sir Elton blijven en niet zo'n rare rapper wordenquote:
Da's nieliev niequote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik heb er dit jaar al een gebroken
Ok.quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:24 schreef Kyran het volgende:
Wanneer komt Maiden of Motorhead ... biertjes beginnen tegen me te praten....drink meeeee
Is nog steeds een mooie verschijningquote:Op vrijdag 27 december 2019 21:23 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Donna was echt mijn crush als een tienerjongen![]()
Ik sinds 2003. Dit topic stond me zelfs bij tijdens de miskraam van mijn toenmalige echtgenote in 2004quote:
Goed om te horen dat het met jullie allebei goed gaat!quote:Op vrijdag 27 december 2019 21:22 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik ook nog heel goed. Inderdaad een heftig jaar geweest. Maar het gaat wel goed met mij hoor. En belangrijker nog, met mijn dochter gelukkig ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |