quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Hee leuk, Duncan Laurence.
Ik dacht er net aanquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:31 schreef MTheBassman het volgende:
Dit nummer vindt Duncan Lawrence leuk.
Toch een mooi clubje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweestquote:
Dit is prachtig man.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Kyran het volgende:
Zelf ook op Amy gestemd, maar deze had niet gehoeven van mij.
Avicii heeft wel gefaald om 28 te worden en niet bij de fameuze club te horenquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
Haar tweede album was wel matigquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:32 schreef Isorden het volgende:
Amy![]()
Eeuwig zonde dat ze lid van DIE club werd
Kurtquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:33 schreef Isorden het volgende:
[..]
Had ze liever allemaal wat langer in leven gezien, had er nog zoveel meer mooie muziek geweest
quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
Dit is van haar tweede album. Eerste album was Frank en dat was helemaal bazig, staat bij mij nog hoger dan B2B.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:34 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Haar tweede album was wel matig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |