Mischien doet ie dat nog steeds welquote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef MTheBassman het volgende:
deze gozer heeft ook iets van twee pakken zware sjek gerookt elke dag
Ja, betoverend zeker? Vrijwel altijd hoor je het; simpel op een krukkie met een gitaar, wat achtergrond erbij en je zwijmelt weg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens. Zag hem op Pinkpop dit jaar en dat was adembenemend goed weer.
Hangend oog, problemen met spraak, hangende arm.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jezus, iemand bel 112, deze man heeft een beroerte.
vroegah was ik fan, daarna heel lang niet meer, behalve Everything she wants, want die heb ik altijd mooi gevonden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Goede tip, gaat op m'n lijstje! Heb zelf echt een ontzettende zwak voor Wham btw
Dit is wel heel lelijk, ja. Welke mensen stemmen hierop?quote:
Zeker prima, maar de rest mag er ook zijn.quote:
Jij mag de volgende keer een toontje lager zingen.quote:
laat ik het zo zeggen.. je zag diverse mensen een traantje wegpinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ja, betoverend zeker? Vrijwel altijd hoor je het; simpel op een krukkie met een gitaar, wat achtergrond erbij en je zwijmelt weg.
Staat er een tour gepland. Ik ga zeker kijken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zeker prima, maar de rest mag er ook zijn.
Live gezien genot. Topshowtje hoor.
Dus het kan nog erger?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haten op Tom Waits.
Zijn stem valt hier nog goed mee, overigens.
Enlighten me. Wat is het bijzondere hier aan, buiten dat het een schrapende dronkelap is die wat mompelt?quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Haten op Tom Waits.
Zijn stem valt hier nog goed mee, overigens.
jij kent echt nog veel te weinig R.E.M.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:16 schreef MTheBassman het volgende:
Straks wel mijn favoriete REM nummer
Lanegan is een god.quote:Op vrijdag 27 december 2019 20:17 schreef Dagoduck het volgende:
Wat een haters hier. Vinden Mark Lanegan ook verschrikkelijk zeker.
Zeker.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |