schuld van DRUMPFquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:18 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Waarom krijgen ze er geen saus bij?
Die zal ook wel niet op vakantie gaan naar Duitsland. Die zetten ze meteen op de trein, enkele reis allen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Die kan roken onder de douche
HAHAHAHAHA
Railrunner genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:19 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die zal ook wel niet op vakantie gaan naar Duitsland. Die zetten ze meteen op de trein, enkele reis allen.
Het neusje van de zalm!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Speculeren over de contenders kan best natuurlijk. Meisje Sherrock schrijf ik vast op.
2 dingen zijn er mis mee: kaas en souflequote:
Ik neem meestal middel friet dubbel speciaal + 2 broodjes kroket of 1 frikandel en 2 viandellen allen.quote:
Kartelrandjesquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Met rechte hoeken of die met kartelrandjes?
Jij bent echt mokerdik hequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik neem meestal middel friet dubbel speciaal + 2 broodjes kroket of 1 frikandel en 2 viandellen allen.
Hier hadden ze laatst ham-kaassouffles maar die waren mokerklein. ZE BESODEMIETEREN MIJ.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
niet mens. Kei lekkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef wdn het volgende:
[..]
2 dingen zijn er mis mee: kaas en soufle
Dat maakt mij dan weer niet heel veel uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
70 kilo valt mee ouwe reus. Ik kan eten wat ik wil.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Jij bent echt mokerdik he
Doe mij maar bitterballen met mayoquote:
Behalve brood, daar ga je dood van.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
70 kilo valt mee ouwe reus. Ik kan eten wat ik wil.
Lekker je lip verbranden en die in de avond niet kunnen gebruiken om het wijffie te likkenquote:
Kun je daar iets meer over vertellen of geef je LEZINGEN?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Behalve brood, daar ga je dood van.
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met je meisje om te beffenquote:
jij snapt het poepmaatjequote:Op vrijdag 27 december 2019 15:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lekker je lip verbranden en die in de avond niet kunnen gebruiken om het wijffie te likkenTactisch erg onhandig idd.
Jij houdt rekening met het meisje van FrAs? Schappelijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met je meisje om te beffen@:JanCees en ik wel. Daarom eten wij dat niet.
Lees nog eensquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Jij houdt rekening met het meisje van FrAs? Schappelijk
BROODJE BAL 2 POMPIES MAYO GENOTquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef Poepz0r het volgende:
Gehaktbal uit de jus, maar die zijn niet overal even lekker helaas.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op een broodje met satésaus boh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jij hoeft dan ook geen rekening te houden met je meisje om te beffen@:JanCees en ik wel. Daarom eten wij dat niet.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]HAHAHAH GENOTTTTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Je krijgt geen enge ziektes van kaassouflees hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je moet het ook niet in je bek douwen wanneer het net seconde uit frituur komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je verbrand je hele teringsmoel aan die souffles maat. Hele lip naar de graftyfus
Kan je een kroketje wel aan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je verbrand je hele teringsmoel aan die souffles maat. Hele lip naar de graftyfus
Je snapt hem nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je krijgt geen enge ziektes van kaassouflees hoor.
Dan krijg je vast weer mensen die achteraf seppuku plegen uit schaamte.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dit moet terug op tv man. Wat een genot was dit.
Je moet dan ook eventjes wachtenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Koffie werd koud.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was er nou met Gerrie Andersun dat hij zo snel weg moest na vorige wedstrijd?!
Daarom op een broodje, beetje platdrukken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:26 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
hij blijft mokerHEET godsamme zeg!quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom op een broodje, beetje platdrukken.
Je moet gewoon je tijd nemen en niet als een hongerige big meteen erop los bijten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij blijft mokerHEET godsamme zeg!
Ik was vdweek nog eventjes Burgertje King. 1 x double cheeseburger, 1 x whopper en 1 x double whopper ofzoiets. Moest wel veel boertjes laten nadienquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daarom op een broodje, beetje platdrukken.
WIJ HEBBEN MEER TE DOEN. Die containers in de haven gaan niet uit zichzelf leeg ouwe reus.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet gewoon je tijd nemen en niet als een hongerige big meteen erop los bijten.
Ik BEN een hongerig varkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je moet gewoon je tijd nemen en niet als een hongerige big meteen erop los bijten.
TR17 is 51. Je begint op 501. Met 1 x TR17 sta je weer even.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef JanCees het volgende:
waarom gaan ze altijd naar trippel 17 als trippel 20 niet past
weaarom niet trippel 18 die zit er vlakbij? @:el-stinho
Om op 170 uit te komenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef JanCees het volgende:
waarom gaan ze altijd naar trippel 17 als trippel 20 niet past
weaarom niet trippel 18 die zit er vlakbij? @:el-stinho
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
WIJ HEBBEN MEER TE DOEN. Die containers in de haven gaan niet uit zichzelf leeg ouwe reus.
Valt wel mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij blijft mokerHEET godsamme zeg!
Burger Kingquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was vdweek nog eventjes Burgertje King. 1 x double cheeseburger, 1 x whopper en 1 x double whopper ofzoiets. Moest wel veel boertjes laten nadienEn 0,75 liter milkshake
tijd voor een slok GENOTquote:
Gurney is best okquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:30 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat vinden we eigenlijk van deze partij mensen?
Poepz0r is viesdikquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was vdweek nog eventjes Burgertje King. 1 x double cheeseburger, 1 x whopper en 1 x double whopper ofzoiets. Moest wel veel boertjes laten nadienEn 0,75 liter milkshake
quote:
McDonalds altijd koude burgers en weinig keus. Mensen die een half lauwe burger niet terugbrengenquote:
Buurman van mn ouders genot. Johngod.quote:
McDonalds is helemaal aids.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
McDonalds altijd koude burgers en weinig keus. Mensen die een half lauwe burger niet terugbrengen
Ik zeg altijd; Wel verse burgers he, niet die daar liggen genot.
Lijkt me een baas.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:32 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Buurman van mn ouders genot. Johngod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |