Met iets minder voortandquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Nou idd zeg, hadden ze toch wel wat spontaners neer kunnen zetten
quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax is een parodie op een voetbalvereniging.
Bus Stop?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mooiste Hollies staat er al jaren niet meer in.
Wes?quote:
Sorry Mex. Ik sloeg even wat berichten over.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuke woordgrap, die had ik niet kunnen bedenken!
EMI besloot dat dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervolgens besloten de vrinden van Radiohead vrolijk Lana del Rey aan te klagen.
Ik zou met Lana heel iets anders doenquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vervolgens besloten de vrinden van Radiohead vrolijk Lana del Rey aan te klagen.
Long Tall Woman? Of die ene met die hele lange titel?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De mooiste Hollies staat er al jaren niet meer in.
Met een bal in dr bakkes zou ik r wel doenquote:
Familie van Hans?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Doet Stenders het trouwens nog steeds met Margje Teeuwen?
Hmmja.quote:
Die laatste ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef cafca het volgende:
[..]
Long Tall Woman? Of die ene met die hele lange titel?
Al 10 jaar niet meerquote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Niet meer, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 15:22 schreef TheVulture het volgende:
Serieus?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |