O das minder dat de motor opgeblazen is, ha ha haquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Saab is top,wij hadden ooit een 900,hebben we het dak afgeflext hadden we een cabrio.Gingen we mee touren totdat de politie belde dat dat niet de bedoeling was.Toen heeft mijn vader dat ding in de sloot gereden.Wij hem er weer uithalen,Ding bleef gewoon rijden.Toen heeft mijn vader de moter opgeblazen.Einde verhaal.
Ik hou echt van saab en volvo,zal je ook wel een ouwe lullen merk vinden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O das minder dat de motor opgeblazen is, ha ha ha
Ik zelf vind de saab niets aan, ouwe lullen auto's zeg ik altijd
Hij heeft een cabrio, en nog 4 anderen
Heb je nu al gelopen?quote:
Ik doe het al jaren, bevalt mij primaquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:29 schreef FreshFruit het volgende:
32 uur werken lijkt mij ook ideaal,moet best te doen zijn lijkt me.
Shaffey?quote:
Volvo iets minderquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik hou echt van saab en volvo,zal je ook wel een ouwe lullen merk vinden.
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik doe het al jaren, bevalt mij prima
Welke?quote:
Als het kan, zowel kwa werk als financieel, zou ik het doen. Ideaal voor de balans tussen werk en privequote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.
1294 we zullen door gaan van |Ramesquote:
Wat ga je doen FF?quote:Op vrijdag 27 december 2019 14:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar weer aan het werk,32 uur lijkt me prima.
Iets in de horeca is de bedoeling.Ik heb nu alle tijd en vrijheid om iets leuks te kiezen.En ook de drive om het te gaan doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |