Die hoorde je destijds best vaak in nachtclubs, vandaar denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, maar de ekte hiphopliefhebbers wel. Dat een Niggas in Paris erin staat komt toch ook niet door het typische Top 2000 volk?
Natuurlijk wel, dat kent iedere jeugdige debiel. Net als Aminam.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Nee, maar de ekte hiphopliefhebbers wel. Dat een Niggas in Paris erin staat komt toch ook niet door het typische Top 2000 volk?
Omdat geen hond die kent. Tenminste, geen hond die radio 2 regelmatig luistert.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:18 schreef Gretzl het volgende:
Waarom wordt de Top 2000 al >5 jaar bevolkt met matige hiphopklassiekers zoals Dear Mama en Rapper's Delight, terwijl de echte helden zoals Nas, A Tribe Called Quest, Mobb Deep, Kendrick, BROCKHAMPTON en RTJ ontbreken?
Het mag best wat minder pedant allemaal.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Al heel lang ja. Hij kon tenminste wel zingen, zijn dochter heeft dat talent niet geërfdquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:21 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Abergavenny zal er al wel zo'n 15 jaar uit liggen?
Was het koud buiten?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:22 schreef Bos81 het volgende:
Thuis van het werk.
Nu lekker het weekend in met de TOP2000
Present!quote:
Doe mij er ook maar één.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in een pizza calzone...
Die grap moest er toch even uit dit jaar?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb zin in een pizza calzone...
Het duet met David Bowie isquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tina die een duet zingt, en niet eens met een vrouwenmepper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |