ah en dat is de 6 uur rijquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
De online kaarten waren snel uitverkocht maar ze houden ook kaarten achter voor mensen die alsnog willen komen. Heb ik ze uit horen leggen.
Precies dit dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
De online kaarten waren snel uitverkocht maar ze houden ook kaarten achter voor mensen die alsnog willen komen. Heb ik ze uit horen leggen.
Klopt. 50% online en 50% ter plekke is mij verteld.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Ja de Palestijnen ook.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef MTheBassman het volgende:
Bohh echt zin in Jeruzalem straks![]()
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ff een half uur zwaaien naar de camera
En over de muziek in de lijstquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?
preciesquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan kun je inderdaad beter op een anoniem internetforum zeiken over de dj's, toch?
Jaren geleden kon ik nog gewoon eerst rustig de lijst bekijken en dan bepalen welk uurtje ik wilde gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:03 schreef Diaan73 het volgende:
Bij vorige edities zette je deze ui altijd aan als de dansbare nummers kwamen weet ik me te herinneren. Zodoendequote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:04 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Wij zijn nog nooit geweest. Ook nooit de behoefte gehad om te gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Jaren geleden kon ik nog gewoon eerst rustig de lijst bekijken en dan bepalen welk uurtje ik wilde gaan.
En toen was er inderdaad nog een fysieke rij en moesten mensen ook daadwerkelijk urenlang in de rij staan. Dan vind ik het huidige systeem veel beter.
Bovendien wordt er veel georganiseerd in en rond Beeld en Geluid. Veel optredens in de stad, een alternatief café naast Beeld en Geluid (met o.a. quizzen door de dj's gepresenteerd) etc.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dan vind ik het huidige systeem veel beter.
Dat ben ik even kwijt.... ouderdom denk ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:05 schreef Tris het volgende:
[..]
Bij vorige edities zette je deze ui altijd aan als de dansbare nummers kwamen weet ik me te herinneren. Zodoende
Niet echt een uitdaging, gok ik zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:06 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
(met o.a. quizzen door de dj's gepresenteerd) etc.
Ja dan maak je er gewoon een dagje uit van.. met afsluiting Top2000 café.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef Kyran het volgende:
Ik wil op zich wel een keer gaan, maar trek die drukte nu echt niet. Als je zes uur moet wachten kan je gewoon je kaartje halen en dan naar Utrecht / Amsterdam gaan en weer terug in je slot.
Dat viel vorig jaar nog wel tegen vond ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Niet echt een uitdaging, gok ik zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |