Floor Jansen ken ik wel van Nightwish, die Poort ken ik idd niet. Dus ik ging hier met een gemengde verwachting in. Ik ben positief verrastquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Je zou het op basis van de namen Henk Poort en Floor Jansen niet verwachten, je verwacht als je ze niet kent eerder iets a la Suzan en Freek, maar het is echt mooi
Symfonische metal moet je van houden. Voor mij is het mijn jeugd, ik ben wel goed opgedroogd gelukkig.quote:
TMI, houdjemond!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Vomeer.
Zonde van dit verder zo mooie uurtje.
Good old time dat ik als 9-jarige cd’s van After Forever draaide 😍.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Symfonische metal moet je van houden. Voor mij is het mijn jeugd, ik ben wel goed opgedroogd gelukkig.
Laatste nummer dit uur is ook heeeeeel fijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is misschien tot nu toe mijn favoriete uurtje van deze editie
Als deze er niet instond was ik het zeker met je eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:48 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is misschien tot nu toe mijn favoriete uurtje van deze editie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |