Blackmore-Powell-Dio was wel van een andere klasse. Maar qua populariteit in Nederland ver achtergebleven op inderdaad Led Zeppelin.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:43 schreef cafca het volgende:
Waar komt die fascinatie voor Rainbow tegenwoordig vandaan? Goeie band hoor, maar niet veel meer dan één van die hardrockbands uit de seventies. En natuurlijk veel minder bekend bij het doorsnee publiek dan Deep Purple en Led Zeppelin.
Marco zingt een beetje op cruisecontrolquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb wel liever Marco, hier past Floor beter dan Tarja wat mij betreft.
Vind dat ook geen fantastische zanger, maar vind hem een wat karakteristieker stemgeluid hebben dan Henk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Marco zingt een beetje op cruisecontrol
ik vind het knap gezongen. maar om er nou op te stemmen....quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Kijk anders de video op Youtube even. Echt indrukwekkend.
Ow, wacht het gaat niet over Marco Bakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vind dat ook geen fantastische zanger, maar vind hem een wat karakteristieker stemgeluid hebben dan Henk.
Je zou het op basis van de namen Henk Poort en Floor Jansen niet verwachten, je verwacht als je ze niet kent eerder iets a la Suzan en Freek, maar het is echt mooiquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:45 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is mijn eerste keer dat ik deze luister en holy shit, wat een genotsplaat![]()
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:44 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik zie een patroon. Iets met bombastische covers...
Ook niet over Borsatan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow, wacht het gaat niet over Marco Bakker
poidhquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Misschien, maar haar uithalen, kippenvel tot in de panty hier hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |