Ik dacht op de bandquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de lachters op zijn hand!
Naast hem in de studio..
Ik merk dat ik dit jaar regelmatig naar de Snob 2000 zap. Met name tijdens uurtjes met veel nummers die wat nietszeggend zijn en van de laatste pakweg 15 jaar, of met relatief neutrale dj's.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja er staat nog voldoende moois in en soms idd kutplaten en dan ga ik ff wat anders doen..
Jij wisselt ook vaak van broek hèquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef MTheBassman het volgende:
Het discobroekje is weer aangetrokken![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vandeweek een uur lang naar het concert gekeken met mijn vader. Hij is opgenomen in een verpleeghuis i.v.m. zware dementie en geniet nog zo van deze muziek.
die snob.. ach laat ik mijn mond maar houdenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dit jaar regelmatig naar de Snob 2000 zap. Met name tijdens uurtjes met veel nummers die wat nietszeggend zijn en van de laatste pakweg 15 jaar, of met relatief neutrale dj's.
Vorige jaren speelde die innerlijke strijd ook, maar won de Top 2000 het toch steeds.
Iets te krap, anders kun je niet optimaal meezingen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef MTheBassman het volgende:
Het discobroekje is weer aangetrokken![]()
![]()
Liefquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Vandeweek een uur lang naar het concert gekeken met mijn vader. Hij is opgenomen in een verpleeghuis i.v.m. zware dementie en geniet nog zo van deze muziek.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Totaal geen last van.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dit jaar regelmatig naar de Snob 2000 zap. Met name tijdens uurtjes met veel nummers die wat nietszeggend zijn en van de laatste pakweg 15 jaar, of met relatief neutrale dj's.
Vorige jaren speelde die innerlijke strijd ook, maar won de Top 2000 het toch steeds.
Ik zwijg op vredige wijze meequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
die snob.. ach laat ik mijn mond maar houden
is echt mooi wat muziek nog met hem doetquote:
Dat is lief van je.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:35 schreef Diaan73 het volgende:
![]()
![]()
![]()
Alles beter dan Ruud de Wild om die tijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Somers..wat een slap gezever is dat. Jooooololololololoooo
Maar ieder zn smaak natuurlijk! :-)
Ja die zijn me ook erg dierbaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef Isorden het volgende:
[..]Zijn toch de mooie momenten die je nog samen kunt hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |