Dat is veel leuker luisteren. Ik kijk ook niet naar de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef D. het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik zonder lijst luister, dus wat ik komt is dan wel weer een verrassing
Zuur gezicht bij idolsquote:
Kashmir en Black Dog zegt de gemiddelde Top2000-stemmer/luisteraar ook heus niks hoor.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Is gewoonweg niet bekend genoeg onder het top 2000 volk. Ben ook bang dat daar geen verandering in komt.
Ze duren ook niet zo lang, dus hij hoeft niets af te kappen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef MTheBassman het volgende:
De weetjes van Bart zijn leuk vandaag
Boh, was ik maar 30 jaar vroeger geborenquote:
Ik zet het dan ook niet op voor het serieuze aspectquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ieder zijn ding.. maar ik voel me als luisteraar niet serieus genomen bij een programma als Somertijd.
Black Dog is best een bekend liedje. Ik zou eerder Immigrant Song noemen dan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef Piebe het volgende:
[..]
Kashmir en Black Dog zegt de gemiddelde Top2000 ook heus niks hoor.
Kennelijk is de Loden Zeppelinfanclub gewoon wat actiever.
Debbie Harry, Agneta...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Boh, was ik maar 30 jaar vroeger geboren
Ik zou ze een bonuspunt hebben gegeven!quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Afgelopen maandag bij een muziekquiz kreeg je foto's van zangeres en zangeressen van een band en moest je de band erbij geven. Was een foto van Jerney Kaagman, schreef een van de teams als band op 'Journey'
vind m vaak eigenlijk heel saai, maar met die weetjes worden zn shows wel wat leuker.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ze duren ook niet zo lang, dus hij hoeft niets af te kappen.
Hij is wel een goede dj, ik hem bijna die mash up vergeven.
Van Inkel classics idd. The Bitch is Back van Elton had ook wel gekund.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef BillDauterive het volgende:
Only Time Will Tell had ook wel in de top 2000 mogen staan.
Ik heb alleen de top 10 meegekregen, en daarover was ik al niet te sprekenquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is veel leuker luisteren. Ik kijk ook niet naar de lijst.
Ik stem ook vaak op Seasons maar die is er al jaren uitquote:
Dit, maar dan meer voor alle muziek die ik live had kunnen beleven....quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Helaas alleen geen Top2000 meer.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Song of the Marching Children is een fantastische plaat.
Weekend blijft hun leukste vind ik, maar die is ook genot.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als ie helemaal gedraaid wordt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nja dan luister je waarschijnlijk toch niet..quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de top 10 meegekregen, en daarover was ik al niet te spreken
Die is ook verschrikkelijk....quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb alleen de top 10 meegekregen, en daarover was ik al niet te spreken
Artiest als Maan is ook leuk voor het plaatje, maar haar muziek staat op lichtjaren achterstand van Earth & Fire natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Storm and Thunder nog wel.quote:
eens.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Als ie helemaal gedraaid wordt.
Het brein achter E&F dit jaar overleden, Gerard Koerts
Blij dat die vooralsnog niet in de Top 2000 staat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Artiest als Maan is ook leuk voor het plaatje, maar haar muziek staat op lichtjaren achterstand van Earth & Fire natuurlijk
Dat is de beste combi uiteraard, goeie muziek en een mooi koppiequote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Artiest als Maan is ook leuk voor het plaatje, maar haar muziek staat op lichtjaren achterstand van Earth & Fire natuurlijk
Da's ook weer waar, traditiegetrouw rond 19:00u de deur uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja dan luister je waarschijnlijk toch niet..
Gelukkigquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Storm and Thunder nog wel.
Hoor je die vaak op Radio2 dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Black Dog is best een bekend liedje. Ik zou eerder Immigrant Song noemen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |