De lijst heeft sowieso te weinig Deep Purple (4)/Rainbow (0) & Black Sabbath (1). Echt jammer. Stem elk jaar wel op een stuk of negen van die drie samen, elk jaar tevergeefs.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Laten we voorop stellen dat het feit dat Stargazer er nooit in heeft gestaan al een schande opzich is
Yep, alleen minderquote:
Mijn moeder vindt die hoge stemmetjes vreselijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mijn vader vond de Bee Gees wel oké tot dit eunuch gedoe
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Iets te krap, anders kun je niet optimaal meezingen.
Zeker...quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat is lief van je.
Mooie herinneringen die je zal koesteren!
Tenminste met een glimlach in de file in tegenstelling tot dat zure publieke omroep geneuzelquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Rob Somers..wat een slap gezever is dat. Jooooololololololoooo
Maar ieder zn smaak natuurlijk! :-)
Ik heb het ook jarenlang geprobeerd. Ben ermee gestopt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
De lijst heeft sowieso te weinig Deep Purple (4)/Rainbow (0) & Black Sabbath (1). Echt jammer. Stem elk jaar wel op een stuk of negen van die drie samen, elk jaar tevergeefs.
Is gewoonweg niet bekend genoeg onder het top 2000 volk. Ben ook bang dat daar geen verandering in komt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
De lijst heeft sowieso te weinig Deep Purple (4)/Rainbow (0) & Black Sabbath (1). Echt jammer. Stem elk jaar wel op een stuk of negen van die drie samen, elk jaar tevergeefs.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:33 schreef PippenScottie het volgende:
En toch wil ik Highway Star nog een keer in de lijst.
Zet die in de voorkeuzelijst en hij staat gegarandeerd top 500.
0x Rainbow is intriestquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Just for tonight?quote:
Okay. Dat is soms ook wel lekkerder inderdaad.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef D. het volgende:
[..]
Yep, alleen minder
Voorheen ging iedere moment de Top 2000 aan.
Net ruim 2 uur gesport, met eigen muziekje op
Bovendien gaat er mijns inziens niets boven de vrijdagverkeersinformatie met Dingetje.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:36 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Alles beter dan Ruud de Wild om die tijd.
Het wil ook nog wel eens zoetsappig zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef Koen66 het volgende:
in tegenstelling tot dat zure publieke omroep geneuzel
Ach, die MOJO reclame werkt misschien wel nu. Joe Bonamassa staat tegenwoordig ook in de lijst.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef Piebe het volgende:
[..]![]()
Deep Purple komt er sowieso maar matig vanaf elk jaar.
Hooguit 4 platen per editie.
Terwijl Led Zeppelin een paar jaar terug wel een boost kreeg.
Geheel terecht overigens, maar waarom Deep Purple en verwante acts dan niet.
Ieder zijn ding.. maar ik voel me als luisteraar niet serieus genomen bij een programma als Somertijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tenminste met een glimlach in de file in tegenstelling tot dat zure publieke omroep geneuzel
Eerste keer dat ik zonder lijst luister, dus wat ik komt is dan wel weer een verrassingquote:Op vrijdag 27 december 2019 11:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay. Dat is soms ook wel lekkerder inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |