Qua muziek passen ze in het format voor de doelgroep maar ik denk niet dat eventuele extra draaibeurten met opzet zijn gedaan om ze de lijst verder in te pushen. In ieder geval niet in de mate waarop de weken voorafgaand aan de stemweek Danny Vera en Michael Kiwanuka extra werden gepusht.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderIk dacht trouwens dat deze band wat recenter was, excuus daarvoor.
Die van mij heet Aardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Geheel terzijde: ik heb mijn kamerplant Robert genoemd.
mwah, denk eerder 2 of misschien 3. BoRhap krijgt waarschijnlijk alsnog te veel stemmen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Als Robert sterft zou Stairway wel kans maken op nr 1 positie
Als hij het goed Plant wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze man weetquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef Mani89 het volgende:
DIt liedje komt wel eens voorbij als ik de zonsondergang tegemoet rijdt op een verlaten snelweg in GTA, dat is wel genieten hoor.
Queen gaat die populariteitspiek ook een keer kwijtraken lijkt me en hoop ikquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
mwah, denk eerder 2 of misschien 3. BoRhap krijgt waarschijnlijk alsnog te veel stemmen.
Godsamme.quote:
De vraag is: weten genoeg mensen dat hij van Led Zeppelin is? Daar zou het ‘mis’ kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.
Billie Joelquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Ik denk dat alleen het overlijden van Don Henley, Boudewijn de Groot, Chris Martin, Claudia de Breij, Danny Vera of Eddie Vedder een nummer 1 positie zou opleveren.
Er zijn wel heel veel fans die vinden dat ie 'op 1 hoort', Queen put gewoon uit een grotere groep dan vrijwel elke concurrent, dus dan moet je van hele goede huize komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Queen gaat die populariteitspiek ook een keer kwijtraken lijkt me en hoop ik
Bedankt, die vergat ik even.quote:
Hoe oud is Bennie Jolink ondertussen?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien als Robert Plant en Jimmy Page beide in de stemweek overlijdenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef hem nog hooguit 2 jaar.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe oud is Bennie Jolink ondertussen?
roger waters...quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bedankt, die vergat ik even.
maar dat is een keerlquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe oud is Bennie Jolink ondertussen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |