Dat lijkt mij ook zeer sterk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Toen was Radio 2 nog niet bepaald The Black Crowes aan het pushen
tja is ook gewoon een heerlijke plaatquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Deze hoor je toch wel regelmatig voorbijkomen op Radio 2. In elk geval veel meer dan op andere zenders.
Ik kan me inderdaad niet voorstellen dat je dit veel op Slam FM hoort.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Deze hoor je toch wel regelmatig voorbijkomen op Radio 2. In elk geval veel meer dan op andere zenders.
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Die worden toch amper gedraaid op 2? Ik merkte niks van pushen.
Dat zijn de Keysquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik luister dagelijks R2 en vind dat ze erg vaak komen. Maakt ook niet uit verderIk dacht trouwens dat deze band wat recenter was, excuus daarvoor.
Ah, ik snap de verwarring.quote:
Kleine plantjes worden groot?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Robert Plant's grote boomstam, uhu.
#metoo-tje?
TMIquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een Big Log, die deponeerde ik een uurtje geleden nog op het toilet.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Geheel terzijde: ik heb mijn kamerplant Robert genoemd.
"Squeeze my lemons baby, til the juice runs down my legs"quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:47 schreef MTheBassman het volgende:
Robert Plant's grote boomstam, uhu.
#metoo-tje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |