Tot vnvquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:05 schreef Zorro het volgende:
Nou ik moet er alweer vandoor, maar zal veel in de auto zitten dus ik luister met jullie mee
Tot vanavond. Denk ik
fijne dagquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:05 schreef Zorro het volgende:
Nou ik moet er alweer vandoor, maar zal veel in de auto zitten dus ik luister met jullie mee
Tot vanavond. Denk ik
Fredquote:
Volgens mij zou ik dit goed moeten vinden..quote:
Dit is het in deze versie in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Gaat er nog wat gebeuren in dat nummer, of is dit het?
gelukkig is dat niet zoquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgens mij zou ik dit goed moeten vinden..
Twelve pointsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
With the results of the German jury?
I'm sorry, zero pointsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
With the results of the German jury?
Ik vind Bad Kingdom van Moderat wel fantastisch, dus zodoende, Apparat en Modeselektor hebben toch samengewerkt met deze man?quote:
Waar iedereen vervolgens in slaap vielquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
ALs dit je dingetje was toen je al zestienjarige voor het eerst naar de kroeg ging en zo, dan snap ik dat je hierop stemt.
Was nogal emotionele periode toen dit nummer veel gedraaid werd. Misschien daarom.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef PippenScottie het volgende:
ALs dit je dingetje was toen je al zestienjarige voor het eerst naar de kroeg ging en zo, dan snap ik dat je hierop stemt.
Als je pillen popt kan t wel wat zijn.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Waar iedereen vervolgens in slaap viel
die vraag kan ik niet beantwoorden, maar moderat is wel geinig op een festival. Hoeft niet in de top 2000quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Bad Kingdom van Moderat wel fantastisch, dus zodoende, Apparat en Modeselektor hebben toch samengewerkt met deze man?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:10 schreef OscarMopperkont het volgende:
Zelfs het sterven van mijn kunst kerstboom is nog interessanter dan dit nummer.
Misschien is er nog hoop voor jouquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt niet zingen, je kunt 3 akkoorden aanslaan op een keyboard, dan mag je een plaat maken?
Why?
Ik zit je maar te dollen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Tris het volgende:
[..]
Was nogal emotionele periode toen dit nummer veel gedraaid werd. Misschien daarom.
Bloody hipsters/millenialsquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:11 schreef Symphonic het volgende:
Je kunt niet zingen, je kunt 3 akkoorden aanslaan op een keyboard, dan mag je een plaat maken?
Why?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |