Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo boeiend aan die nummers van The War on Drugs zijn. Die lijken ook allemaal op elkaar maar daar hoor je niemand over.
Jij bent er vroeg bij voor iemand die nog laat op wasquote:
Genotquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Under The Pressure en Thinking Of A Place ook nog.
Of In Chains, of An Ocean Between The Waves of Burning of of of of of.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Spies het volgende:
Hier had ik liever Holding On gezien. Of Strangest Thing.
ook niet mijn favoriet... Under the pressurequote:
Dat mag je alleen bij Kensington zeggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds niet wat zo boeiend aan die nummers van The War on Drugs zijn. Die lijken ook allemaal op elkaar maar daar hoor je niemand over.
Ging om half 4 slapen, maar was 7 uur gewoon weer klaarwakkerquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij voor iemand die nog laat op was
Ik snap dat heel veel mensen hier volop van kunnen genieten maar dit vind ik echt zo ongelofelijk eeuwigdurend zouteloos voortkabbelend, maar het zal wel aan mij liggen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoewel ik al hun nummers wel mooi vind kan ik ze soms wel wat lastig uit elkaar houden ja
Dit jaquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.
Maar Kensington is niet lekker mellow.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat mag je alleen bij Kensington zeggen.
Ik vind het wel lekker wegluisteren ditquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik snap dat heel veel mensen hier volop van kunnen genieten maar dit vind ik echt zo ongelofelijk eeuwigdurend zouteloos voortkabbelend, maar het zal wel aan mij liggen.
Misdaad tegen de menselijkheid om te knippen in zulke mooie nummers. Dan zeggen ze wel: de lijst der lijsten, meest representatieve lijst. Dan is dit een dolksteek in de rug.quote:
Zit wat in. Ik ken maar 3 nummers en vind ze wel alle 3 tof. Maar een concert van hun hoef ik niet te bij te wonen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:37 schreef Cee het volgende:
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik snap je wel ja, ik heb dat ook al vaker onderkend (zie ook mijn vorige post over dat dit gewoon Thinking of a place op 2x tempo is), maar op de een of andere manier is het zo lekker mellow dat ik er helemaal op in kan gaan en boeit het me niet zo dat het altijd hetzelfde is.
Fan van Marco en Ali B?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Misdaad tegen de menselijkheid om te knippen in zulke mooie nummers. Dan zeggen ze wel: de lijst der lijsten, meest representatieve lijst. Dan is dit een dolksteek in de rug.
concert is wel leuk hoor... lekker wegdromenquote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef satecl het volgende:
[..]
Zit wat in. Ik ken maar 3 nummers en vind ze wel alle 3 tof. Maar een concert van hun hoef ik niet te bij te wonen.
Vindt je omgeving dat ook ?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.
Ja, ik snap wel dat het een beetje een hate it or love it dingetje is. Dat appje van Bart omschrijft het wel goed.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat mellowe begrijp ik wel. Ik word er ook rustig van. Maar 4 minuten is genoeg.
Moment, ik ga even naar het brandwondencentrum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:40 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Vindt je omgeving dat ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |