Ja maar Nederland is wansmaak land, dus kan nooit goed zijnquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:02 schreef asco het volgende:
[..]
Schijnbaar. Ik ben erg benieuwd. Ik ken die plaat niet.
Staat gewoon al 11 weken op 1 zag ik gisteren. lol
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaanquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
Wie?quote:
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef OscarMopperkont het volgende:
Al die ophef over Stenders z'n afkap actie
dat denk je maar...quote:
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsatoquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:04 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Heeft ie wel bij het juiste nummer gedaan
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordtquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef Remco het volgende:
[..]
Kan die ook gewoon niet maken, erg arrogant om je eigen smaak boven de lijst te zetten.
3x afkap krijgen we dus nogquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:05 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja nou dat. En hij krijgt nog drie keer Borsato
* OscarMopperkont weet het zeker... en dat zal na vandaag niet veranderenquote:
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.quote:
Ja maar niet met opzet, en dan met een lulsmoes komen dat die niet goed uitkomt qua tijd. Je ziet aan zijn gezicht en aan Carolien dat het gewoon geplant en gemeend was.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Genoeg Echte kwaliteit die afgekapt wordt
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...quote:
Mischien doet ie het erom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
Dit nummer is de laatste maanden echt HE-LE-MAAL grijs gedraait....quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Titel zegt me iig helemaal niks. Maar ja, dat heb ik bij heel veel plaatjes en dan hoor ik 'm en is het weer een OH ja...
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
als ie dat doet, presenteert hij volgend jaar geen top 2000 meer ben ik bang.
nou hij vindt het ook wel gezellig volgens mij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |