In je hoofd bedoel ik.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:36 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Vind het lastig inschatten, maar ik vind hem nu in ieder geval erg fijn.
Heb er ook niet op gestemd hoor. Misschien volgend jaar als ik hem dan nog steeds zo leuk vindquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:37 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
In je hoofd bedoel ik.
Hier stemmen alleen waan van de dag mensen op
dat was nog in de slechte Di-rect tijd..quote:
Mallerdquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef OscarMopperkont het volgende:
Unpopular opinion: The Who is een beetje overhyped
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel betersquote:
nou niet veel, maar die cover is idd kutquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel beters
Boiler vind ik altijd wel vet. En My Way is ook goed te luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Die staan er trouwens alleen maar met schijtnr Behind blue eyes in. Stom. Ze hebben zoveel beters
Rollin'of Nookie zijn wel aardige nummersquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
En daarvan is het origineel imo toch een stuk beter te behappen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:39 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Dit nummer gaat over je buurman.quote:
Ondergrondse containers hier. Nooit vroeg eruit om kliko's te verhuizen!quote:Op vrijdag 27 december 2019 09:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kliko, oh klikooo
Die moet ik trouwens nog effe buiten zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |