Kut kantoor dusquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Goed verhaal van Robert om mee wakker te wordenFijne aanwinst voor FOK! zo te zien.
Ik stap zo de auto in en kan een uur genieten van de top 2000. Op kantoor hebben we geen muziek aanstaandus ik ga eens kijken of ik oordopjes in kan doen.
Ja lach het naar weg op je brave linkse kantoortje, jij loopt niet 10 meter voor je vrouw in burka uit maar je zoon wel en je dochter is erin gekleed over zo een jaar of 30 als de omvolking voortschrijdt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Goed verhaal van Robert om mee wakker te wordenFijne aanwinst voor FOK! zo te zien.
Ik stap zo de auto in en kan een uur genieten van de top 2000. Op kantoor hebben we geen muziek aanstaandus ik ga eens kijken of ik oordopjes in kan doen.
Lekker energieke en effectieve kantoortuin. Puur genot.quote:
Nee, tien meter is wat overdreven. Meestal blijft ze vijf meter achter me.quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:39 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ja lach het naar weg op je brave kantoortje jij loopt nie 10 meter voor je vrouw in burka uit maar je zoon wel en je dohter is erin gekleed over zo een jaar of 30 als de omvolking voortschrijdt.
Wat is deze danquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:39 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
Ja lach het naar weg op je brave linkse kantoortje, jij loopt niet 10 meter voor je vrouw in burka uit maar je zoon wel en je dochter is erin gekleed over zo een jaar of 30 als de omvolking voortschrijdt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]haha lach maar tot je kinderen over 20 jaar zeggen waarom grepen jullie toen niet in..
Nee, tien meter is wat overdreven. Meestal blijft ze vijf meter achter me.
haha lach maar tot je kinderen over 20 jaar zeggen waarom grepen jullie toen niet in..quote:Op vrijdag 27 december 2019 06:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, tien meter is wat overdreven. Meestal blijft ze vijf meter achter me.
JAAAAAAquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Major Tom, heb ik op gestemd
Volgend jaar ook Der Kommissar van Falco in de lijst!
Ok Geert bedanktquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:48 schreef Robert1604 het volgende:
Abba was groot. Zweden was mooi. Zoek eens op youtube: malmo imigrants en Stockholm imigrants.
Slaap weer lekker danquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:51 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, dat was wel weer leuk. Tijd om mijn bed op te zoeken.
Falcoquote:Op vrijdag 27 december 2019 06:46 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Major Tom, heb ik op gestemd
Volgend jaar ook Der Kommissar van Falco in de lijst!
Nouja, weer, ik heb nog niet geslapenquote:
Zo gezellige avond gehad, nog wat lekkere biertjes gedronkenquote:Op vrijdag 27 december 2019 07:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nouja, weer, ik heb nog niet geslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |