Haha ja ek is van Suid alAfrika ik kan ook vloeiend NL. Laten jullie je maar omvolken, dat willen jullie zo graag, gelukkig is West Europa qua oppervlakte klein. Verdwenen van de top van de wereld naar een afvoerput in een jaar of 20 door pure zelfhaat. Nu al vele problemen met moslims maar vooral niet benoemen erger nog: nog meer moslims binnenhalen, belachelijk. Je hebt een rijke postzegel en je haalt vergif binnen maar je mag er niks van zeggen en dan staan er mensen als Baudet en Wilders op maar die zijn racist. Jullie doen aan een zelfvernietiging dat is nooit voorgekomen in de wereld. Frankrijk, Belgie en Scandinavie ook. Duitsland moet mee geen keus. In Rusland lachen ze jullie heel hard uit. En ik zal een racist zijn maar ik heb liefde voor me land. Oost Europa gelukkig heeft verstand. Kiev en Minsk bloeien vergeleken met Parijs en, met een tiende budget. En ik zal een racist zijn maar ik heb liefde voor me land. Oost Europa gelukkig heeft verstand. Maar ga vooral verder mey links zijn en roepen: ooh de turk en marokkaan is zielig, dezelfde die jullie al tientallen jaren besteelt door criminaliteit en sociale voorzieningenfraude, en jullie o zo geliefde Lhgtb gemeenschap beschimpt en terroriseert, het is gewoon zielig. Zelfs in de VS en in liberaal Canada snappen ze jullie niet meer. En oja vooral meer binnen halen, gaat het niet rap genoeg met de huidige import? Hoe zelfhatend zijn jullie en hoe snel willen jullie omgevolkt zijn en alles verkwist hebben?