Slayer is toch wel het beste bewijs hoe extreem veel invloed de keuzelijst kan hebben. Als Angel of Death er niet meer op staat is het nummer waarschijnlijk in 1 jaar verdwenen. Als ze Raining Blood extra aan de keuzelijst toevoegen haalt ie met gemak ook de Top 2000.quote:Op vrijdag 27 december 2019 03:03 schreef Kyran het volgende:
[..]
Volgens NPO Radio 2 komt dat omdat dat soort nummers stemmen krijgen van zelfde stemmers, dus altijd bijelkaar eindigen of in de nacht terecht komen. Zelfde met Angel of Death bijvoorbeeld. Altijd ongeveer zelfde aantal stemmers, dus altijd in de nacht. Als je het gelooft natuurlijk ....
Oh je discrimineert dat mag niet van links hoor je sluit mensen uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 03:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat jij hier hoort
Shirley Manson was best leuk in die tv serie van terminator sarah chroniclesquote:
Hello heb jy schema vir dit komend uur? Groet vanuit Kapstadquote:
Shirley is zo'n tof (en raar) mensquote:Op vrijdag 27 december 2019 04:01 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Shirley Manson was best leuk in die tv serie van terminator sarah chronicles
Denk dat ik ze bijna allemaal wel ken, maar faal echt met titels onthouden van nummers die ik niet snel zelf opzet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 04:02 schreef skysherrif het volgende:
1416 Fireflies Owl City ken je vast wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |