Pfoee listen up ja, wat een nummerquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:32 schreef jrwl het volgende:
[..]
En Whatever, Listen Up, Some might say horen er ook in wat mij betreft.
PRECIES. En ze kunnen zich ook niet meer verschuilen achter het feit dat openheid geven over het aantal stemmen ervoor zou zorgen dat het aantal stemacties zou exploderen. Grote stemacties zijn anno 2019 immers geen enkel probleem meer voor de redactie. Als Normaal op #1 was beland hadden ze het ook gewoon toegestaan, ben ik 100% van overtuigd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:31 schreef Kyran het volgende:
[..]
En dat is precies waarom ze openheid moeten geven over aantal stemmen etc. Er is geen ENKEL reden om het niet te doen. Behalve dat ze dan door de mand kunnen vallen, omdat het opvalt dat ze schuiven met nummers.
Ik heb wel eens een artikel gelezen over hoeveel stemmen je nodig hebt om in de lijst te komen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:37 schreef Gretzl het volgende:
[..]
PRECIES. En ze kunnen zich ook niet meer verschuilen achter het feit dat openheid geven over het aantal stemmen ervoor zou zorgen dat het aantal stemacties zou exploderen. Grote stemacties zijn anno 2019 immers geen enkel probleem meer voor de redactie. Als Normaal op #1 was beland hadden ze het ook gewoon toegestaan, ben ik 100% van overtuigd.
Veelzeggend dat mensen zoals Tom Blomberg al jaren achter de schermen roepen dat ze hier iets mee moeten doen, maar dat ze pertinent weigeren om iets te veranderen. Dat geeft imo aan dat er nog steeds geschoven wordt, wanneer het goed uitkomt. Wat zou het gevolg zijn als ze hier eerlijk voor uitkomen? Gaat de massa dan afhaken? Ik vind het gewoon zwak.
Tot zover mijn rant
Dat was niet zoveel volgens mij, toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een artikel gelezen over hoeveel stemmen je nodig hebt om in de lijst te komen.
Even googlen met mijn dronken hasses
Haha, dat is waarschijnlijk gewoon de muzieknerd in mij die het liefst ziet dat zo'n megalijst zo representatief en accuraat mogelijk is. Dat krijg ik er niet snel uitquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:32 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weet je, ik zou me niet te druk maken om die lijst.
Ik heb een mooi liedje gehoord van een artiest die volgens mij Christian Stentonton heette en ik vind het goed.
Een jaar of 5-6 geleden scheen je als nummer 2000 ongeveer 300 stemmen nodig te hebben. Geen idee of dat nog enigszins klopt, maar het zal niet opeens 2-3x zoveel zijn geworden lijkt mequote:Op vrijdag 27 december 2019 02:38 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een artikel gelezen over hoeveel stemmen je nodig hebt om in de lijst te komen.
Even googlen met mijn dronken hasses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |