Misschien stem ik volgend jaar wel weer ergens anders op, maar het heeft wel wat.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lekker nummertje wel hoor Stinho.
Spaanse furie.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Juist nu ik hier meer meepost vanavond. Het zal mijn schuld wel zijn dan
Als een vader van een dochter kan ik alleen maar "amen" zeggenquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kneus![]()
Ik ga mijn dochters leren dat zij de baas zijn over hun lichaam. Dat ze nee mogen zeggen. Dat ze nee moeten zeggen als ze iets niet willen. En dat ze mogen verwachten dat een man een nee accepteert.
Ik ga ervan uit dat ik ze op kan voeden tot zelfbewuste, zelfverzekerde vrouwen die weten wat ze willen en verstandige beslissingen kunnen nemen.
En als dit betekent dat ze sex willen hebben dan hebben zij daar net zo veel recht op als dat ik een zonen zou hebben gehad. Sex is namelijk fantastisch.
Nogmaals. Jij bent een kneus.
Dat kun je ze slechts één keer leren. Ik ben groot voorstander van vrouwen die genieten van seks, maar een zekere vorm van puurheid moet je niet onderschatten, .quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kneus![]()
Ik ga mijn dochters leren dat zij de baas zijn over hun lichaam. Dat ze nee mogen zeggen. Dat ze nee moeten zeggen als ze iets niet willen. En dat ze mogen verwachten dat een man een nee accepteert.
Ik ga ervan uit dat ik ze op kan voeden tot zelfbewuste, zelfverzekerde vrouwen die weten wat ze willen en verstandige beslissingen kunnen nemen.
En als dit betekent dat ze sex willen hebben dan hebben zij daar net zo veel recht op als dat ik een zonen zou hebben gehad. Sex is namelijk fantastisch.
Nogmaals. Jij bent een kneus.
Ook dat. Maar ja zeggen is makkelijk. Dat hoef ik ze denk ik niet te leren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:14 schreef Strani het volgende:
[..]
En dochters zouden ook moeten leren dat ze naast 'nee', ook juist 'ja' mogen zeggen zonder dat mensen daarover oordelen.
Broncosquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:14 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Ah ik herinner me van de Super Bowl 2004 alleen de beruchte half time show, maar ben dan waarschijnlijk ook iets jonger. De keren dat ik naar de SB of een andere Football Game keek vond ik het meestal een tof schouwspel, maar ik ben er nooit verder ingedoken wegens tijdgebrek (en grotere voorkeur voor een aantal andere sporten). M'n Amerikaanse familie heeft (uiteraard) ook veel met de sport, die zijn fan van de Broncos.
Mwa, je hoort nog zat van vrouwen dat ze met onnodige schuldgevoelens kampen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:17 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ook dat. Maar ja zeggen is makkelijk. Dat hoef ik ze denk ik niet te leren.
Wel echt belachelijk veel streams op Spotify.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Gretzl het volgende:
Hoe komt iemand als Chris Stapleton eigenlijk in de Top 2000 terecht? Die heeft niet eens een Nederlandse wikipediapagina
Leuk verhaaltje.. mijn oudste dochter (6) lijkt een soort van vriendje te hebben. Ze heeft laatst bij hem gespeeld en hij bij ons.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:17 schreef Kyran het volgende:
[..]
Als een vader van een dochter kan ik alleen maar "amen" zeggen![]()
Als ga ik natuurlijk wel iedere mogelijke vriend die hier binnenkomt goed laten schrikken als strenge pappa
Heeft ook dat nummer met edje sheeran en bruno mars gemaaktquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wel echt belachelijk veel streams op Spotify.
6 miljoen luisteraars per maand, Tennessee Whiskey is 245 miljoen keer afgespeeld.
Slechts 9x op Radio 2 afgespeeld in 1 jaar tijd, zie ik op Last.fm. Is daar ook een dj aan het lobbyen geweest? Ik kan me niet heugen dat het een Top 40 hit is geweestquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
6 miljoen luisteraars per maand, Tennessee Whiskey is 245 miljoen keer afgespeeld.
Zei mevrouw Pippen maar wat vaker Ja..quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, je hoort nog zat van vrouwen dat ze met onnodige schuldgevoelens kampen.
En dat terwijl Outlaw State of Mind een veel beter nummer is, die zou iedereen eens moeten luisteren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef Strani het volgende:
Mensen, het was gezellig. Morgen weer vroeg op (toch zeker om een uur of 12), dus bedtijd. Tot morgen!
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Zei mevrouw Pippen maar wat vaker Ja..![]()
Stomme whisky
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje.. mijn oudste dochter (6) lijkt een soort van vriendje te hebben. Ze heeft laatst bij hem gespeeld en hij bij ons.
Vandaag kwam hij langs om een kerstkaart te brengen. Zelf geschreven, geadresseerd aan “lieve {Pippie}”
Mijn dochtertje glunderde helemaal toen ze de kaart zag.
Word ik blij van!
Volgens mevrouw Pippen heeft Rob Stenders hem geplugd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:21 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Slechts 9x op Radio 2 afgespeeld in 1 jaar tijd, zie ik op Last.fm. Is daar ook een dj aan het lobbyen geweest? Ik kan me niet heugen dat het een Top 40 hit is geweest
Edit: laat maar, hij heeft blijkbaar wel een aardig grote hit gehad met JTDaar zal ie z'n bekendheid aan te danken hebben.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef Strani het volgende:
Mensen, het was gezellig. Morgen weer vroeg op (toch zeker om een uur of 12), dus bedtijd. Tot morgen!
Liefquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:20 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Leuk verhaaltje.. mijn oudste dochter (6) lijkt een soort van vriendje te hebben. Ze heeft laatst bij hem gespeeld en hij bij ons.
Vandaag kwam hij langs om een kerstkaart te brengen. Zelf geschreven, geadresseerd aan “lieve {Pippie}”
Mijn dochtertje glunderde helemaal toen ze de kaart zag.
Word ik blij van!
Ik denk niet dat wij elkaar gaan begrijpen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dat kun je ze slechts één keer leren. Ik ben groot voorstander van vrouwen die genieten van seks, maar een zekere vorm van puurheid moet je niet onderschatten, .
Voltooid.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:25 schreef Isorden het volgende:
Dit nummer vind ik dan wel weer extreem saai
Wees blijquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:26 schreef Kyran het volgende:
Even serieus he. Ik heb hier heel vaak de namen Susan en Freek voorbij zien komen en zie dat ze ook in de lijst staan straks, maar WHO THE FUCK zijn het?
Echt totaal gemist volgens mij.
Ik ben ook benieuwd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:26 schreef Kyran het volgende:
Susan en Freek [...] WHO THE FUCK zijn het?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |