Maar juist díe ouders, díe gezinnen zijn ook totaal niet het doel van mijn geklaag of getier. Totaal niet. Het zijn voor mij de gezinnetjes waar het kind nog net niet een mode-accessoire is, en dat komt me gewoon de neus uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:02 schreef Kyran het volgende:
Nou ja, niet iedere ouder die zijn/haar kind meeneemt naar zoiets is meteen aandachtsgeil. Ik hoop dat jij dat ook wel snapt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Okay veel plezier met je uitgewoonde dochters
Zorgwekkend ook, vooral omdat Datismijnmening wel van hun bestaan weet en blijkbaar weet wat met ze gebeurd is.quote:
Kijk dat is wel wat anders en stukken genuanceerderquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Maar juist díe ouders, díe gezinnen zijn ook totaal niet het doel van mijn geklaag of getier. Totaal niet. Het zijn voor mij de gezinnetjes waar het kind nog net niet een mode-accessoire is, en dat komt me gewoon de neus uit.
Dit is wel zo'n nummer dat ieder jaar een 'oja' oplevert.quote:
Dat is bij mij inmiddels wel gesleten, deze onthoud ik tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dit is wel zo'n nummer dat ieder jaar een 'oja' oplevert.
Appelsap-waardigquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:10 schreef Koen66 het volgende:
Ik dacht eerst altijd dat ze over Wodka zongen
Ik had toch echt weer een soort van deja vu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:10 schreef Isorden het volgende:
[..]
Dat is bij mij inmiddels wel gesleten, deze onthoud ik tegenwoordig wel.
Ja, je hebt je punt wel gemaakt.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]ONZ is verderop.
Laat mij me gewoon ergeren aan de kinderopvang die er tegenwoordig in het café is. En dan over een paar jaar in de media de vraag of het volume íetsje omlaag mag, "voor de tere kinderoortjes".
Denk aan je hart en overschat het concept Visual Radio niet téveel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:11 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]ONZ is verderop.
Laat mij me gewoon ergeren aan de kinderopvang die er tegenwoordig in het café is. En dan over een paar jaar in de media de vraag of het volume íetsje omlaag mag, "voor de tere kinderoortjes".
Kneusquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Okay veel plezier met je uitgewoonde dochters
Kak, ninjafail. Excuus, vond het ook wel mooi geweest zo.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ja, je hebt je punt wel gemaakt.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kneus![]()
Ik ga mijn dochters leren dat zij de baas zijn over hun lichaam. Dat ze nee mogen zeggen. Dat ze nee moeten zeggen als ze iets niet willen. En dat ze mogen verwachten dat een man een nee accepteert.
Ik ga ervan uit dat ik ze op kan voeden tot zelfbewuste, zelfverzekerde vrouwen die weten wat ze willen en verstandige beslissingen kunnen nemen.
En als dit betekent dat ze sex willen hebben dan hebben zij daar net zo veel recht op als dat ik een zonen zou hebben gehad. Sex is namelijk fantastisch.
Nogmaals. Jij bent een kneus.
En dochters zouden ook moeten leren dat ze naast 'nee', ook juist 'ja' mogen zeggen zonder dat mensen daarover oordelen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:13 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Kneus![]()
Ik ga mijn dochters leren dat zij de baas zijn over hun lichaam. Dat ze nee mogen zeggen. Dat ze nee moeten zeggen als ze iets niet willen. En dat ze mogen verwachten dat een man een nee accepteert.
Ik ga ervan uit dat ik ze op kan voeden tot zelfbewuste, zelfverzekerde vrouwen die weten wat ze willen en verstandige beslissingen kunnen nemen.
En als dit betekent dat ze sex willen hebben dan hebben zij daar net zo veel recht op als dat ik een zonen zou hebben gehad. Sex is namelijk fantastisch.
Nogmaals. Jij bent een kneus.
Ah ik herinner me van de Super Bowl 2004 alleen de beruchte half time showquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:07 schreef Kyran het volgende:
[..]
Mijn eerste NFL wedstrijd die ik keek was de Super Bowl van 2004 die de Panthers in de laatste seconde verloren. Vanaf dat moment altijd een zwak voor ze gehad en steeds meer gaan volgen. Zelfs ook tijdje gespeeld bij de Nijmegen Pirates (totdat mijn knie en conditie een middelvinger gaf).
Leuk team, relatief jong, relatief onbekend. Altijd een paar leuke spelers gehad, dus blijven hangen bij de Panthers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |