Geen druppel. Erewoord.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Didain.
Zo lam als een kachel dus.
Toffe anekdotequote:Op vrijdag 27 december 2019 02:02 schreef Kyran het volgende:
Nou ja, niet iedere ouder die zijn/haar kind meeneemt naar zoiets is meteen aandachtsgeil. Ik hoop dat jij dat ook wel snapt.
Wij zijn dit jaar bijvoorbeeld ook naar Londen geweest voor een NFL game. Daarbij was een dag ervoor een leuk event geregeld in een grote kroeg. Netjes gevraagd of ze mee mocht en dat was prima. Ze heeft daar van 10:00 tot 17:00 met ons gezeten, met redelijk wat muziek, cheerleaders, mascotte etc. Had dag van haar leven en heeft het er nu nog over. Dat doe je niet omdat je hip wil zijn, maar omdat het leuk is.
Ik had een leuke dag, omdat ik met Panthers fans van uit de hele wereld kon kletsen. Zij had een leuke dag omdat ze veel aandacht kreeg (verkleed als Panther), heeft lopen dansen, met mascotte heeft geknuffeld en met de cheerleaders op de foto is geweest.
Ik denk dat ik me over meiden veel bezorgder zou maken dan over de heren hierquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjes moeten eigenlijk altijd als puur en schoon gezien worden.
Jongens niet, Dus die kunnen neuken en zuipen en gebruiken zonder dat er veel consequenties aan verbonden zijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:00 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Omdat? Ik iemand ben die niet toevallig niet dol is op kinderen?
Ik hoop dat jij in het echte leven niet zo'n didain type bent.![]()
Dit ja.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier past maar één smiley bij...
Hoe kom jij in vredesnaam op internet vanuit 1951?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meisjes moeten eigenlijk altijd als puur en schoon gezien worden.
Jongens niet, Dus die kunnen neuken en zuipen en gebruiken zonder dat er veel consequenties aan verbonden zijn.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Hoe kom jij in vredesnaam op internet vanuit 1951?
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Dochters nemen de achternaam van de partner aan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:01 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee, er zijn er nog genoeg
M'n broer heeft wel een dochter en daar blijft het bij, dus ik moet het van neven en nichten hebben. Gelukkig zijn dat er nogal veel.
Voel je die druk trouwens echt?
😂quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik verdenk Suzan & Freek van een trollenleger waar Dotan een moord voor zou doen.quote:
Ik lolde letterlijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik vermoed het ookquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Kyran het volgende:
Denk dat het veel OH JA momentjes gaan worden.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Didain.
Zo lam als een kachel dus.
Hypocriet I Knowquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:03 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Hier past maar één smiley bij...
quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:06 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik lolde letterlijk.
Ik lol nog steeds en schenk nog wat Buahabahainnanbehain in
Mijn eerste NFL wedstrijd die ik keek was de Super Bowl van 2004 die de Panthers in de laatste seconde verloren. Vanaf dat moment altijd een zwak voor ze gehad en steeds meer gaan volgen. Zelfs ook tijdje gespeeld bij de Nijmegen Pirates (totdat mijn knie en conditie een middelvinger gaf).quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Toffe anekdoteHoe wordt je als Nederland precies fan van de Carolina Panthers?
Okay veel plezier met je uitgewoonde dochtersquote:Op vrijdag 27 december 2019 02:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb ik dochters!?quote:Op vrijdag 27 december 2019 02:08 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Okay veel plezier met je uitgewoonde dochters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |