Extreem korte houdbaarheidsdatum.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is jeugdsentiment maar eigenlijk wel tyfussaai.
Die is in een quiz nog een keer langsgekomen. Schrijf alle liedjes op die gespeeld wordenquote:
Ja en ik wil nog wel een paar uur wakker blijven....quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:30 schreef MTheBassman het volgende:
Dit is zo nietszeggend dat het slaapverwekkend is.
Ik weet nog dat er voorspeld werd dat in 2019 een asteroïde van 20km groot de aarde kwam verwoesten.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef Koen66 het volgende:
2020 leek vroeger echt zo'n futuristisch jaartal
Haalde die twee ook altijd door elkaar. Waarschijnlijk omdat het zo inwisselbaar isquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Jason Mraz heeft echt de saaiste nummers gemaakt
Staat ongeveer gelijk met James Blunt
Zijn nog best wel veel top 2000 nummers daarop. Uit mijn hoofd Don't Stop Believing en You're Beautiful. Oh ja, en Otherside van de Peppers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:30 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Die is in een quiz nog een keer langsgekomen. Schrijf alle liedjes op die gespeeld worden
Trustequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga toch afhaken, ogen vallen dicht.... bis morgen
slaap zequote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
Tot morgenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
James Blunt vind ik nog net iets luisterbaarder.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:29 schreef ok01 het volgende:
Jason Mraz heeft echt de saaiste nummers gemaakt
Staat ongeveer gelijk met James Blunt
Toffe zangeresquote:
Slaap ze, TheVulture!quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef TheVulture het volgende:
+ Crowded House en nog wel een aantalquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:31 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Zijn nog best wel veel top 2000 nummers daarop. Uit mijn hoofd Don't Stop Believing en You're Beautiful. Oh ja, en Otherside van de Peppers.
Dat is het nog niet dan?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:32 schreef ArnieAlberts het volgende:
Dit is echt over een jaar of tien zo gedateerd.
Zo kan je het ook noemenquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even de zaadjes der liefde zaaien, brb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |