Meesterlijk nummerquote:
1. Piano Manquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
1. Scenes from An Italian Restaurant
2. New York State of mind
3. Moving Out
Ik ga heel goed op lange, fijn opgebouwde nummers.quote:
"It was a beautiful songquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:04 schreef Keyos het volgende:
[..]
Noes, beetje een soort 'hidden gem' van hem. De fans kennen hem, maar je komt hem niet tegen op de meeste compilatiealbums en hij duurt te lang voor de radio.
Lastig om even snel in een paar zinnen samen te vatten. Ik citeer dan graag een schrijver met wie ik het regelmatig compleet eens ben:quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand moet me nog steeds eens uitleggen wat er zo bijzonder is aan die Kacey.
Voor mij persoonlijk maakt ze enorm frisse, originele en tijdloze (country)popmuziek. Als ik naar haar albums luister is het net alsof ik op een roze wolk zit. Een magnifiek gevoelquote:Een poppy variant op country en in iets mindere mate folk, en dan echt op niveau. Dit album (Golden Hour) sprankelt van de memorabele melodieën, fijne hooks en toffe muzikale details.
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
ah ben toch niet uniek. Heb maar ff aan playlist toegevoegdquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:05 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ken dit niet.
Leuke ontdekking. Top 2000!
waarom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
1. Scenes from an Italian Restaurantquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
Ik ben slecht in Tops. 'Until The Night', 'This Night' (over onbekende pareltjes gesproken!) en 'Summer Highland Falls' zouden ook meer gedraaid mogen worden.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:06 schreef ok01 het volgende:
Tijd voor een top drie
3. Moving Out
Waarom ken je een vrouw uit Tel Aviv uit een chatroom?quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima keuzes. Ik heb een jaar of 19 geleden een dubbel-CD van Billy Joel opgestuurd gekregen van een vrouw uit Tel Aviv die ik kende uit een chatroom (vraag niet waarom) - en sindsdien ben ik fan.
wow dat overkomt mij nou nooitquote:Op vrijdag 27 december 2019 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Hetgeen ik heb gehoord vond ik vrij vlak klinken.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:07 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Lastig om even snel in een paar zinnen samen te vatten. Ik citeer dan graag een schrijver met wie ik het regelmatig compleet eens ben:
[..]
Voor mij persoonlijk maakt ze enorm frisse, originele en tijdloze (country)popmuziek. Als ik naar haar albums luister is het net alsof ik op een roze wolk zit. Een magnifiek gevoel
...Ik quotte dat nummer voordat ik dit berichtje las.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:07 schreef Keyos het volgende:
Wordt trouwens ook wel eens tijd dat The Entertainer van Billy een intrede gaat maken. De tekst van dat nummer is zo geniaal en (nog steeds) passend voor elke artiest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |