klinkt in ieder geval erg lekkerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:39 schreef Tris het volgende:
[..]
Ik hou helemaal niet van koken eigenlijk![]()
Maar dit keer was het goed gezelschap. Dan wil ik wel mijn best doen.
quote:
Heb je hier anders nooitquote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef Zorro het volgende:
Ik bespeur hier tegenstrijdige meningen.
Nee daarom verbaasde het me ook zoquote:
Dank jequote:Op donderdag 26 december 2019 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klinkt in ieder geval erg lekker
quote:
Vreemd, dat gebeurt normaal nooit.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:41 schreef Zorro het volgende:
Ik bespeur hier tegenstrijdige meningen.
Hij heeft t nr npo productie stunt aangedragen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Van Koningsbrugge is geniaal in zijn rockband Zeus, maar Wit Licht hoeft niet van mij. Maar gast heeft echt een geniale rock stem.
Zo'n beetje na Frozen (niet de film) ging het snel fout met haar.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Madonna tegenwoordig echt geen noot meer kan zingen en zich toch iets te extreem opnieuw wil blijven uitvinden....
Maar ondertussen heeft ze wel weer een 26-jarige danser tussen d'r hamlappen liggen, doet ze goed
waren die er?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef de_boswachter het volgende:
Nog printscreens van geile wijven in het café?
Kom Terug komt pas op zondag om 12:00.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef Robert1604 het volgende:
Gunst, wat gaat dat snel. Weer 10 links verder. Was even wederom aan familiezaken overgeleverd. Heb alle dingen niet gelezen. wanneer komt kom terug spinvis? En gaia.
[..]
Hij heeft t nr npo productie stunt aangedragen.
Hij heeft t nr als npo productie stunt aangedragen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:29 schreef Kyran het volgende:
Van Koningsbrugge is geniaal in zijn rockband Zeus, maar Wit Licht hoeft niet van mij. Maar gast heeft echt een geniale rock stem.
Madonna heeft nooit kunnen zingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Jammer dat Madonna tegenwoordig echt geen noot meer kan zingen en zich toch iets te extreem opnieuw wil blijven uitvinden....
Maar ondertussen heeft ze wel weer een 26-jarige danser tussen d'r hamlappen liggen, doet ze goed
mwah da's nu weer een van de minderequote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n beetje na Frozen (niet de film) ging het snel fout met haar.
Gast...quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Robert1604 het volgende:
Gunst, wat gaat dat snel. Weer 10 links verder. Was even wederom aan familiezaken overgeleverd. Heb alle dingen niet gelezen. wanneer komt kom terug spinvis? En gaia.
[..]
Hij heeft t nr als npo productie stunt aangedragen.
Zo kan het ook Marco.quote:
Vooruit, inclusief Frozen.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah da's nu weer een van de mindere
Dat is niet d'r eerste jonge hapje natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef ok01 het volgende:
Madonna heeft tegenwoordig ook een 26 jarige vent aan de haak geslagen
Rollergirl in de lijst!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit, inclusief Frozen.
Ik vind er sowieso niet veel aan hoor, Madonna. Alleen heb ik wel gestemd op Dear Jessie.
wow dat vind ik dan weer een zeiknummerquote:Op donderdag 26 december 2019 23:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Vooruit, inclusief Frozen.
Ik vind er sowieso niet veel aan hoor, Madonna. Alleen heb ik wel gestemd op Dear Jessie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |