quote:T3hTommay 203
wimderon 200
Slobeend 197Verder bedank ik iedereen weer voor het meespelen; hoe kansloos iedereen op het eind was voor de eindzege.. er werd ingevuld. Mooi, dat fanatieke van jullie. Die beleving, de winnaarsmentaliteit, vechten voor elke meter. Mooi, mooi, mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tot het WK2021 of misschien eerder.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Op 170 eindigen voelt toch wel goed. Lekker weggezet voor volgend jaarquote:Op woensdag 1 januari 2020 22:57 schreef El-Stinho het volgende:
De eindstand van een zeer spannend voorspelspel van het PDC WK 2020, beste mensen. @:Wimderon was een 50/50 vraag, bonus 2, verwijderd van de schiftingsvraag die in zijn voordeel had uitgevallen.
Zo is het niet gebeurd; @:T3HTommay wint het voorspelspel en daarmee de machtig mooie hoofdprijs. Van harte met de eindzege.
Hierbij de eindstand:
[..]
Verder bedank ik iedereen weer voor het meespelen; hoe kansloos iedereen op het eind was voor de eindzege.. er werd ingevuld. Mooi, dat fanatieke van jullie. Die beleving, de winnaarsmentaliteit, vechten voor elke meter. Mooi, mooi, mooi.
Tot het WK2021 of misschien eerder.
Ik weet eigenlijk niet of ik hier wel zin in heb, lieve Wim.quote:
Eerst Rambo.quote:Op donderdag 2 januari 2020 12:52 schreef T3hTommay het volgende:
Inderdaad @:El-Stinho, dank voor de organisatie
Zwaartepunt ligt wel erg op de laatste wedstrijden. Dat betekent dat veel mensen tot laatst meedoen, maar ook dat iemand met een fluke in paar laatste rondes ineens de winnaar kan worden. Maximaal 2 punten in een eerste ronde tegen 13 in de finale vind ik wel erg veel. Naar mijn idee is 3 punten per overwinning, in welke ronde dan ook, eerlijker. Dan eerste paar rondes +1 voor de uitslag en daarna +2 voor de uitslag. Nadeel zou kunnen zijn dat verschil in begin veel groter uitvalt. Nu bleef alles heel dicht bij elkaar.quote:Op donderdag 2 januari 2020 18:51 schreef El-Stinho het volgende:
Bedankt voor alle complimenten en bedankjes.
Mochten jullie input hebben omtrent de puntentelling mogen jullie dat altijd melden. Ik heb het gevoel dat die voor verbetering vatbaar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |