Zo laat nog. Er zijn dus serieus mensen die daar om half 2 in de rij gaan staan geloof ik he?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Pumpalov het volgende:
Gelukkig zit ik onderweg in de auto naar het top 2000 cafe met mijn moeder en zusje wanneer die speelt dus wordt FEEST
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vervaging van dit soort songs bij jongere generaties...
Dat klopt. T begon allemaal met Roy die nog tijdens maken album 2 het lootje legde.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij leven er van the Traveling Wilburys nog maar 2, Bob en Jeff
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.
Iemand toevallig Traveling Wilburys Vol. 2 in de kast? Al jaren zoekend
Was best een leuk grapje!quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef KBFX2002 het volgende:
[..]
Ken het van GTA IV. Bijzonder dat dit in de Top2000 staat, had ik niet verwacht.
Iemand toevallig Traveling Wilburys Vol. 2 in de kast? Al jaren zoekend
Die van Roberta Flack is beter dan het origineel, die van the Fugees is een aanfluiting, jaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Zorro het volgende:
Killing Me Softly - Roberta Flack:![]()
![]()
Killing Me Softly - The Fugees:![]()
![]()
![]()
WAT EEN GEDROCHT
My name is Lukaquote:
Het ontstijgt de term Supergroup zelfs een beetje.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:06 schreef Isorden het volgende:
Dit is wel heul veel talent in 1 band
Klopt. En Del Shannon zou ooit de overleden Roy Orbison vervangen, maar vond het nodig om zichzelf door zijn kop te schietenquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Isorden het volgende:
Volgens mij leven er van the Traveling Wilburys nog maar 2, Bob en Jeff
quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Traveling Wilburys![]()
En ik heb er op gestemd, dit liedje.
Kan ik me voorstellen. Zeg dan gewoon Bonnie ofzo.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Journalist sprak m ooit aan voor interview: "Hi Bon"
Interview was meteen voorbij
Gelukkig medestandersquote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef cafca het volgende:
[..]
Die van Roberta Flack is beter dan het origineel, die van the Fugees is een aanfluiting, ja
StraniGODquote:Op donderdag 26 december 2019 23:05 schreef Strani het volgende:
Traveling Wilburys![]()
En ik heb er op gestemd, dit liedje.
De man heet Jon, dus noem em gewoon zoquote:Op donderdag 26 december 2019 23:07 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Zeg dan gewoon Bonnie ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |