House of the Rising Sun is ouder, lijkt me? En er zijn nog wel een paar traditionals.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:12 schreef Isorden het volgende:
Een van de oudste nummers die er nog in staat, en als je kijkt naar het jaar waarin het is geschreven mischien wel het oudste
Ja, da’s waar.quote:
Black Betty ook n goede kandidaatquote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef cafca het volgende:
[..]
House of the Rising Sun is ouder, lijkt me? En er zijn nog wel een paar traditionals.
Ik dacht uit de distilleerderij.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Whiskey in the jar komt uit de 17e eeuw
Slapen kan in 2020 ookquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah shit, ik zie dat mijn nummer 1 morgenochtend om iets over zessen komt. Dubio, als je dan wakker wordt slaap je niet echt gemakkelijk meer in (ik althans) en heb de slaap wel even nodig.
Ik dacht, ik sla deze woordgrap maar even overquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij worden we beflikkerd. Dit is helemaal niet live.
Uncertain Smile?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ah shit, ik zie dat mijn nummer 1 morgenochtend om iets over zessen komt. Dubio, als je dan wakker wordt slaap je niet echt gemakkelijk meer in (ik althans) en heb de slaap wel even nodig.
Pom pom pomquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu al uit naar We All Stand Together
Black Betty stemplaat genotquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Black Betty ook n goede kandidaat
A Day in the Life tochquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ja, da’s waar.
Dan hadden de Beatles maar een Bohemian Rhapsody moeten maken. Of niet zoveel.
Jij bent scherp en alert vanavondquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Zorro het volgende:
Volgens mij worden we beflikkerd. Dit is helemaal niet live.
Op de site staat dat dit de live-versie moet zijn.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik dacht, ik sla deze woordgrap maar even over
En de Ramonesquote:Op donderdag 26 december 2019 23:15 schreef Strani het volgende:
Ik zie nu al uit naar We All Stand Together
En dan ook nog eens Jools Holland op piano als voorprogrammaquote:Op donderdag 26 december 2019 23:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |