Zeker niet maar je kan ook overdrijven met de letter mquote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Heb je iets tegen de letter m of zo?
Was het zo'n leuk museum dan?quote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmmquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
MMm MMm MMm MMm MMm is de juiste spelling?
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finlandquote:Op donderdag 26 december 2019 22:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. De watervallen en geisers waren wel erg mooi, en de hete bronnen. Walvisspotten werd helaas afgelast vanwege het slechte weer, toen gingen we naar een museum.
Ik wil ooit nog wel eens terug
Na een nummer of 5 is zijn stem meestal weer "als vanouds". Voor het geld hoeft ie het in ieder geval niet te doen, je ziet dat hij er nog ontzettend veel voldoening uit haalt. En hij heeft een geweldige band om zich heen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hoop niet dat ie doorgaat tot ie een karikatuur van zichzelf wordt
Mmm, zou kunnenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Misschien kan de stagiair het nog wijzigenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens Spotify niet, of iig is me daar nog nooit opgevallen, volgens mij is het daar "gewoon" Mmm Mmm Mmm Mmm
Mwahquote:
Mja snap ik. Veel plezier iigquote:Op donderdag 26 december 2019 22:18 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja IJsland was dat, bij ons walvissen ook afgelast. Maar we gaan nu naar Finland
quote:Op donderdag 26 december 2019 22:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom speelde Elton John op de uitvaart van Lady Di?Bedankt Hans!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond hem stiekem leuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |