Zo, das beterquote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef alopio het volgende:
Waarom staan nick en Simon zo hoog in de Top 2000
Helaas wel, had ze liever een paar dagen later gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb t idee dat ik al veel JJ Cale gehoord heb vandaag. Zeker 3x
Klopt. Alle platen zijn gezakt en hebben we nu al gehoord.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Deze klinkt me iets te saai.quote:
1 van de favo artiesten van DeMart Mag ik dat zeggen ja dat mag ik zeggen!!!quote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ja das wat meer om rekening mee te houden. Wij gaan “maar” tot 2 januari, wel zin in hoor, afgelopen zomer ook naar Noorwegen geweest, was ook genotquote:Op donderdag 26 december 2019 22:04 schreef Kyran het volgende:
[..]
Nice! Veel plezier man![]()
Ben zelf bezig om een road trip te plannen voor maart 2021 naar Lapland en Noordkaap. Lekker op tijd begonnen, maar valt veel te regelen, vooral met een dan vier jarig kind in de auto
Ja, die rollen maar doorquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
die Stones komen ook echt elk uur, word er een beetje moe van zo.
dit kan ik wel beamenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Ja, dat is nog beter, Maar ja het is kerst dacht hou het netjesquote:Op donderdag 26 december 2019 22:05 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Waarom staan ze überhaupt in de lijst, vraag ik me eerder af.
Saai? Dat is juist het hele punt van zijn muziek. En het is precies goedquote:
Succes met noorderlicht huntenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:06 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja das wat meer om rekening mee te houden. Wij gaan “maar” tot 2 januari, wel zin in hoor, afgelopen zomer ook naar Noorwegen geweest, was ook genot
Meer diversiteit in artiesten zou soms wel fijn zijn ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Time Waits For No One mag ook terugkerenquote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef PzKpfw het volgende:
Ik hoop nog altijd dat Around & Around van de Stones de Top 2000 eens gaat halen.
quote:
Dat heb ik juist met The Beatles.quote:Op donderdag 26 december 2019 22:07 schreef MTheBassman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |