Het kon erger. Ik heb op de theme song van Inspector Gadget gestemd bij wijze van proteststem.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Haha, ja dit was ook de eerste en laatste keer dat ik er op stem, what was I thinking. Maar ik moest het wel even opbiechten hier.
ik ben zo aardigquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Top! echt oldschool FOK! om dat te doen ook
Nou ja, als je dan zoiets kuts moet meemaken is het in een week vol lol misschien ook wel het beste, genoeg afleiding.quote:
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te edittenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
je staat er versteld van hoeveel oldies het ook doen hoor
Daar heb ik nu nog regelmatig geregeld last vanquote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te editten
Ik heb wel eens posts van anderen lopen te editten, denkende dat ik mijzelf zat te editen ....quote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij de vorige lay-out quote ik mezelf regelmatig in plaats van een post te editten
Haha, n00bquote:Op donderdag 26 december 2019 21:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Precies de reden waarom mensen op bepaalde platen stemmen. En dan kunnen wij ons weer afvragen hoe mensen in vredesnaam ergens op kunnen stemmen.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, ik vind de Beatles geweldig maar dit nummer helemaal niks, en toch zou ik precies om zoiets zelf ook in staat zijn erop te stemmen
2 woorden 9 lettersquote:Op donderdag 26 december 2019 21:31 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb een Hertog Jan opengetrokken.
ja zoiets, we hebben de kersthel overleefd vandaag. hoewel was prima in het tapasrestaurant... behalve dat het personeel niet goed kon omgaan met 4 tablets en 2 tafels waardoor er regelmatig bij een verkeerde tablet dingen werden gebracht, maar zo leer je ook wie er inktvis lust enzoquote:
Dit is echt een nummer waarbij je dat niet moet doen nee.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:31 schreef Mani89 het volgende:
Ja lul lekker door de outro heen teringlul.
Waarom niet beide?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
Ik twijfel nog, wat lekkere biertjes opentrekken of een Mojito bouwen met Havana Club
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |