vandaar dat ik dat kerstding er nog even bij zeiquote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Zal de komende dagen nog wel toenemen, die snelheid
https://twitter.com/search?q=%23Top2000&src=typeahead_clickquote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Is er een ander forum in NL dat zo snel gaat als dit?
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Is er een ander forum in NL dat zo snel gaat als dit?
quote:Op donderdag 26 december 2019 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Haha echt. Hoe refresh ik automatisch vaker?
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.
het is echt een kutuur, ik denk dat weinig mensen echt aandachtig luisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk hier mee tijdens het voetbal, en ik vind het opvallend rustig
afgelopen jaren hadden we soms ook in 10 minuten een topic vol hier bij de Top 2000 geloof ikquote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.
Serious Request heb ik nooit heel veel aan gevonden, overschatte interessantdoenerij.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Uur/anderhalf uur per topic is niet eens zo snel hier. Heb wel tijden meegemaakt dat we een topic in 5 minuten deden tijdens Serious Request.
Let erop dat je bij een quote na de tag (dus na [/quote]) je eigen tekst typtquote:
Mja incidenteel. Meestal is de 30e de drukste dag toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
afgelopen jaren hadden we soms ook in 10 minuten een topic vol hier bij de Top 2000 geloof ik
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.quote:
sowieso de dagen tussen kerst en oud en nieuw als mensen toch geen sociale verplichtingen hebbenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Mja incidenteel. Meestal is de 30e de drukste dag toch?
) je eigen tekst typtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let erop dat je bij een quote na de tag (dus na
Ik kan deze ook nog wel pruimen. Alhoewel ik het nu vergelijk met Run The World, wat imo een goede contender is voor top 10 slechtste nummers in de lijst.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.
) je eigen tekst typtquote:Op donderdag 26 december 2019 21:17 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Let erop dat je bij een quote na de tag (dus na
Hoewel ik het hele nummer niet ken zal dat gezien titel en uitvorende wel Diggy Dex zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Eens, al vind ik dit een van de minst slechte van haar. Alsnog verre van goed maar ook niet de slechtste plaat van het uur.
Ja, dat het nog niet klopt komt doordat die tag in mijn bericht staatquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Robert1604 het volgende:
[..]
) je eigen tekst typt
Aah zo?
bijnaquote:
Ja klopt. Ik ben eigenlijk non-stop thuis van nu tot en met de 31e 's morgens. Heb tussentijds nog wel wat mensen uitgenodigd voor games en bordspellen, zin inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:18 schreef Isorden het volgende:
[..]
sowieso de dagen tussen kerst en oud en nieuw als mensen toch geen sociale verplichtingen hebben
Ik had zo'n top 10 gemaakt en die stond er inderdaad inquote:Op donderdag 26 december 2019 21:19 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik kan deze ook nog wel pruimen. Alhoewel ik het nu vergelijk met Run The World, wat imo een goede contender is voor top 10 slechtste nummers in de lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |