Sterkte, het komt allemaal weer goedquote:Op donderdag 26 december 2019 21:03 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Daar wil best wat over zeggen.
Het jaar viel me zwaar. Enerzijds kwam ik binnen de journalistiek eindelijk op de plek waar ik wilde komen. Ik heb lang als freelancer gewerkt en kwam nu eindelijk op een tijdelijk contract op een redactie terecht. Het was geweldig, een grote speeltuin. Ik mocht onderzoek doen, mensen interviewen, reportages maken: alles wat ik graag doe en veel plezier aan beleefde. Mijn contract vna 5 maanden (een zwangersverlof van een collega), werd met een half jaar ververlengd tot eind november. En toen na lang hopen en ontzettend hard werken hoorde ik begin november dat er nog een jaar bij jou komen. In eerste instantie niet op een plek die ik wilde maar na een fijn pleidooi van mijn chef nog een jaar op de redactie waar ik al bijna 11 maanden zat.
De keerzijde was dat het harde werken, de voortdurende onzekerheid over verlenging en het altijd aan moeten staan en bereikbaar zijn enorm veel energie slurpte. Ik probeerde sociale contacten in dezelfde frequentie als ervoor te zien, toneel te spelen (als hobby, niet figuurlijk gezien) zoals ik al jaren doe, actief zijn bij een vereniging van onderzoeksjournalisten, af en toe radio te maken in t weekend en ook nog mijn vriendin aandacht te geven. Maar het gevolg was dat ik in de weekenden zat bij te komen, aan een muziekfestival nauwelijks plezier beleefde omdat ik vooral moe was. Daar kwam nog eens bij dat ik sinds begin dit jaar nieuwe buren heb, 3 studenten, die enorm veel herrie maken tot laat. Regelmatig strijd mee gehad. Dus in de tweede helft van het jaar meer rust gepakt, minder vrienden gezien en nu is t kerst en ben ik nog steeds moe maar geniet ik wel van de muziek en probeer ik wat op te laden :-)
Al bij al niet slecht maar moet mijzelf wat beter in de gaten houden en meer nee zeggen
quote:
Thanks! Dat gaat zeker goed komen. Muziek is altijd een fijne oplaadbatterijquote:Op donderdag 26 december 2019 21:06 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Sterkte, het komt allemaal weer goed
En er met zn allen lekker op zeikenquote:Op donderdag 26 december 2019 21:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Thanks! Dat gaat zeker goed komen. Muziek is altijd een fijne oplaadbatterij
volgens mij weet jij het wel ja. Ik heb mijn verhaaltje klaar staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben benieuwd welk nummer dat dan is, ik heb wel een vermoeden waar het om gaat namelijk.
Dieptepuntje, komend uur.. hmm...quote:Op donderdag 26 december 2019 20:59 schreef Cee het volgende:
Het was een goed jaar, met voor mij persoonlijk maar 1 echt dieptepunt(je), ik heb vanwege dat dipje op een van de nummers van het volgende uur gestemd.
Ga zo denk ik een Hertogje pakken. Smikkel ze!quote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Evertjan het volgende:
*trekt nog maar een Grolsch beugeltje openProost allemaal
Cheers man, whiskytje hier, niks mis meequote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Evertjan het volgende:
*trekt nog maar een Grolsch beugeltje openProost allemaal
Bijna goed. Of eigenlijk, helemaal goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dieptepuntje, komend uur.. hmm...
Ik weet het al, je hebt gevaren in een gele onderzeeboot!
Is zelfs gedaaldquote:Op donderdag 26 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat deze weer zo hoog? Tijdje terug was dit eruit.
Bierenlobby.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat deze weer zo hoog? Tijdje terug was dit eruit.
Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Is er een ander forum in NL dat zo snel gaat als dit?
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.quote:Op donderdag 26 december 2019 21:14 schreef Robert1604 het volgende:
Is er een ander forum in NL dat zo snel gaat als dit?
Zal de komende dagen nog wel toenemen, die snelheidquote:Op donderdag 26 december 2019 21:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
vast niet. Het is vorige jaren nog sneller geweest. ivm kerst zijn er nu veel mensen afwezig, plus voetbal is erop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |