De oester van schoonmoeder?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Enjoy!
Hier ook de preparering daarvoor, net de oesters open staan breken.
Cadeautje van schoonmoeders...
Hetzelfde hier. Tekst boeit mij echt niet.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
letten jullie trouwens veel op tekst in liedjes?
Ik vind een goede tekst wel een toegevoegde waarde, maar niet meer dan dat.
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziekfans draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Ligt bij mij erg aan het soort muziek. Als ik een Nick Drake of Phil Ochs luister doen de teksten er wat meer toe.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziekfans draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Hangt van het nummer. Een goede tekst maakt een nummer net nog even wat meer speciaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziek draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Ja, dat dus.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:46 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Hangt van het nummer. Een goede tekst maakt een nummer net nog even wat meer speciaal.
Een kuttekst verkracht het gehele lied.
Verder nogal arbitrair en arrogant om mensen die erg op de tekst letten maar poëziefans ipv muziekfanaten te noemen.
De menselijke stem is immers een belangrijk onderdeel van muziek.
Ben ook nooit van de tekst geweest. De meerderheid van mensen die ik ken hebben dat juist wel. Ik vind een beetje een goed in elkaar gemaakt riffje met goeie harmonieen veel belangrijker. Het is meer een bonus als de tekst goed is voor mij.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:42 schreef jrwl het volgende:
Mensen die overdreven op de tekst letten van nummers, zijn eigenlijk meer poezie fans dan muziekfans. Muziek draait voor mij vooral om melodie en ritme.
Mijn favoriet blijft kut koemanquote:Op donderdag 26 december 2019 17:48 schreef Poppejans het volgende:
Hier zit een leuke mama appelsap in.
Ditwordtniks ditwordtniks
Ja, want hij gooit alle dingen om!quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Mijn favoriet blijft kut koeman
Kutkoeman, koeman gooit alle dingen om?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
EIN REICH is toch wel echt schitterend. Of ''ik kom klaar, zet die hoer op uw site''.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
kut, dacht dat ie wel hoger zou staan.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ja, want hij gooit alle dingen om!
(is helaas al geweest)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |