Dit lijkt wel erg op dat geef me stukjes toekomst liedje.quote:
Misschien is dat juist wel de reden. Willen ze gewoon muziek dat inwisselbaar is.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef MTheBassman het volgende:
Dit klinkt heel erg als iets wat Ilse De Lange zou schrijven. Verder een erg inwisselbaar nummer, begrijp niet zo goed waarom mensen hierop stemmen.
Nee, maar je wordt wel weer gelijk aan dit herinnerd met zo'n kopiequote:
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipvquote:
er blijven alsnog nummers die ik oprecht niet kenquote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipv
Waar is Essnhills eigenlijk?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Je kan op die uurlijstjes voortaan beter "oh ja deze" achter het nummer zetten ipv
Maar dat weet ie pas wanneer ie ze hoort.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:16 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Flea van trompet naar harmonica is overstapt.quote:
quote:
Wel grappig dat Tom Petty het een eer vond dat de Peppers de rif hadden gestolen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |