Die zat vorig jaar in de eerste nacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Omdat die vorig jaar rond deze tijd al was geweest, bedoel je?
vrij hoog samen met The Day that Curly Bill shot down Crazy Sam McGeequote:Op donderdag 26 december 2019 16:44 schreef Dagoduck het volgende:
Op de lijst van onnodig lange liedtitels.
de Bleach tracks vind ik vooral live geniaal.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:43 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ik hou het meest van Bleach, die heeft echt heerlijke vieze platen ertussen.
Prisencolinensinainciusolquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
vrij hoog samen met The Day that Curly Bill shot down Crazy Sam McGee
I'm only happy when it rainsquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat Garbage te onbekend is voor de top2000. Hoort er wat mij betreft ook in.
quote:Op donderdag 26 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I'm only happy when it rains
En You Probably Couldn’t See for the Lights but You Were Staring Straight at Me.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Op gestemd, doe ik al jaren, but no goquote:Op donderdag 26 december 2019 16:46 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
I'm only happy when it rains
Only Happy when it Rains heeft wel de boot gemist betreffende 90s classics ja.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
Wel jammer dat Garbage te onbekend is voor de top2000. Hoort er wat mij betreft ook in.
Doe maar Bad Boyfriend, dan staat Grohl met 5 bands in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Kyran het volgende:
The Black Hawk War, or, How to Demolish an Entire Civilization and Still Feel Good About Yourself in the Morning, or, We Apologize for the Inconvenience but You're Going to Have to Leave Now, or, 'I Have Fought the Big Knives and Will Continue to Fight Them Until They Are Off Our Lands!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:45 schreef Sabata het volgende:
[..]
Sticky Honey van Juliette Lewis kan er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Doe maar Bad Boyfriend, dan staat Grohl met 5 bands in de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |