ben ik gek als ik zou zeggen dat freshfruit een beetje raar is?quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik gek als ik zou zeggen dat freshfruit een beetje raar is?
Dank je, het was inderdaad heel gezellig. Heerlijk gegeten (o.a. blini's met zalm en kaviaar, hertencarpaccio, knolselderij soep met garnalen, chateau briand, grand desertquote:Op donderdag 26 december 2019 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Drop even wat paracetamol en alvast een fijne avond gewenst.
Wat gaan jullie eten?
wie is hier niet raar ?quote:Op donderdag 26 december 2019 23:13 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ben ik gek als ik zou zeggen dat freshfruit een beetje raar is?
quote:
Het is maar hoe je het zietquote:Op vrijdag 27 december 2019 01:03 schreef chufi het volgende:
Das wel in een ander topic of ... misschien toch niet
Weet je wat er zijn drie mensen die stemmen en die zijn raar, de 300 die niet stemmen zijn redelijk okquote:
3 mensenquote:
quote:
Hoe gaat het met je dochter?quote:Op vrijdag 27 december 2019 10:58 schreef yvonne het volgende:
Mogguh.
@:bloesbloes hier zitten we, of zaten we of weetikveelwat.
nee hoor, dat is klaar nu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:21 schreef BloesBloes het volgende:
3e kerstdag, ja, zo heet dat tegenwoordig, vrede op aarde en zo, haléfuckingluja!
[ afbeelding ]
Zou je willen;quote:
Gelukkig wel een vrije dag vandaag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Och ik maak me er niet druk over hoor.
Gewoon dagen zoals elke andere dag in feite.
Luchtweginfectie+netelroos nu.quote:
Dat heb ik net ook ff gepakt, heb er al tig gepakt en dan dacht ik ff dit doen, ff dat doen en dan was ie weer koud.quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Gelukkig wel een vrije dag vandaag.
Zonnetje schijnt heerlijk, tijd voor nog maar een
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |