Mooie gedachtequote:Op donderdag 26 december 2019 16:09 schreef Laysa het volgende:
Dit Kersttopique schijnt helder en klaar,
Dat het de weg mag lijen naar een gelukkig nieuw jaar
[ afbeelding ]
quote:
Best wel,vooral die knipoog.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:25 schreef Appeltje het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is een beetje creepy..
Perfectionist.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:27 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet tevreden![]()
Ff verder zoeken
Kan ik je helpen?quote:Op donderdag 26 december 2019 16:27 schreef Laysa het volgende:
Ik ben niet tevreden![]()
Ff verder zoeken
Neuh, religies veroorzaken juist veel oorlogen. Zou Yvonne eerder als een goede secondenlijm beschouwen, lijmt bijna alles!quote:
Ja, nu is hij perfect!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:31 schreef Laysa het volgende:
Okeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee aangepast...maar nu ben ik er klaar mee
Vastquote:Op donderdag 26 december 2019 16:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoor het andere commentaar al aanstormen
Oh dat is minder.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:37 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Vast
Straks gezellig uit eten met een barstende koppijm
Dank je!quote:Op donderdag 26 december 2019 16:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Oh dat is minder.
Ik ervaar zelf vaak als ik op de plek van bestemming ben, dat het dan toch mee valt.
Veel plezier!
Drop even wat paracetamol en alvast een fijne avond gewenst.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je!
Het wordt ook zeker wel gezellig, we gaan samen met het gezin van mijn zus uit eten (15 personen).
Veel plezier en eet smakelijkquote:Op donderdag 26 december 2019 16:42 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Dank je!
Het wordt ook zeker wel gezellig, we gaan samen met het gezin van mijn zus uit eten (15 personen).
Dat is lief van jequote:Op donderdag 26 december 2019 16:54 schreef Laysa het volgende:
[..]![]()
Denk met regelmaat aan je.
Hoop dat je een beetje de dagen door komt.
Dat snap ik heel erg goed.quote:Op donderdag 26 december 2019 16:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is lief van je![]()
Het gaat goed hoor. Verstand op nul proberen te houden en doorademen. Maar ik zal niet rouwig zijn als die dagen voorbij zijn.
quote:Op donderdag 26 december 2019 19:00 schreef Toverheks het volgende:
Laysa vergeet niet NPO 1 Joling 21.30
En op RTL7 Ton Kas 20.30 die vind ik zo goed TON KAS uit schaap met de 5 poten speelt ie de man van Jenny Adriaanse
Dat is waar, IEDEREEN Welkomquote:Op donderdag 26 december 2019 21:59 schreef Laysa het volgende:
Sorry dat de rest minder verwelkomend is.
Proest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |