Best lekker als je niet aan de slavinken moet.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Mansjester het volgende:
Het enige positieve aan kerst is dat het gourmetten mij gelukkig wordt gespaard
whitefacing = racismquote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef MielMonteur het volgende:
Michael Jackson?????
In 2019 ?????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad. Ben blij dat ik nooit mee heb hoeven gaan met mijn ouders naar zoiets. Blijf liever thuis op zo'n tweede feestdag dan naar zoiets te gaan. überhaupt is alles beter dan daarheen gaan.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.
Dat zijn ook van die mensen die dan geïnterviewd worden en dan boos en verbaasd zijn dat het zo druk is en hun zielige leventje niet kunnen opvullen met het zoveelste nietszeggende xenos plankje met kansloze motiverende quotes terwijl je eigenlijk je polsen wil doorsnijden in je vinex huis
Jij luisterde toch lijstloos?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is niet helemaal t jaar van MJ he? Zou dat nou echt t docu-effect zijn dat zijn platen in totaal meer dan 2000 plekken zijn gedaald samen?
Eensch.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.
Gisteren bij schoonouders. Ik ben zo blij dat ik tweede kerstdag standaard vrijhoud van verplichtingen.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best lekker als je niet aan de slavinken moet.
QFT.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef alopio het volgende:
Blijft een geniaal artiest, extreem muzikaal. Een genie. Fack de haters
Michael GOD
Nee, de hele week naar een lijst met grijsgedraaide nummers luisteren en zeuren dat die te hoog, die te laag, en die er niet in staatquote:Op donderdag 26 december 2019 14:07 schreef alopio het volgende:
[..]
Net zoiets als de meubelboulevard, Ikea of winkelcentrum. Dan haat je je leven toch. dan ben je toch blij als je weer mag werken.
Dat zijn ook van die mensen die dan geïnterviewd worden en dan boos en verbaasd zijn dat het zo druk is en hun zielige leventje niet kunnen opvullen met het zoveelste nietszeggende xenos plankje met kansloze motiverende quotes terwijl je eigenlijk je polsen wil doorsnijden in je vinex huis
Zag dit op twitter voorbijkomen bij iemand die dit had berekend. Vond t al een gekke stat, maar snap m nu.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij luisterde toch lijstloos?
Ditquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef alopio het volgende:
Blijft een geniaal artiest, extreem muzikaal. Een genie. Fack de haters
Michael GOD
Jaloers, dat wil ik ookquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Gisteren bij schoonouders. Ik ben zo blij dat ik tweede kerstdag standaard vrijhoud van verplichtingen.
wij gaan aan de tapas straksquote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Best lekker als je niet aan de slavinken moet.
Tjaquote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Bos81 het volgende:
Zo voelde Guus zich ook, toen schreef ie Brabant
Ik hou het een beetje bij, zag al 4 platen van hem die echt vele plaatsen kwijt zijn geraakt, die plaat met JT en PYT (op zich is die wel logisch) vooral.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Zag dit op twitter voorbijkomen bij iemand die dit had berekend. Vond t al een gekke stat, maar snap m nu.
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:11 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, de hele week naar een lijst met grijsgedraaide nummers luisteren en zeuren dat die te hoog, die te laag, en die er niet in staat![]()
Top 4000 was daar weinig van te merkenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:10 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Komt echt door die docu. Dan kijk je toch iets anders naar hem. Voor mij moet dat niet ten kosten van zijn muziek gaan, maar dat vind ik.
herkende je pappie niet?quote:
Ik ben vrij slecht met namen van nummers.quote:
Vanochtend hadden we 4 MJ-platen in amper een half uur tijd. Dat was wel n overdosisquote:Op donderdag 26 december 2019 14:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hou het een beetje bij, zag al 4 platen van hem die echt vele plaatsen kwijt zijn geraakt, die plaat met JT en PYT (op zich is die wel logisch) vooral.
Watje?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Dit is 1 van de minste songs van Doe Maar...
Top 4000 is voor kuddevolkquote:Op donderdag 26 december 2019 14:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Top 4000 was daar weinig van te merken
Nou, dan is het wel heel slecht.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig staat Nederwiet hogerquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
MJ had ook een overdosis,quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vanochtend hadden we 4 MJ-platen in amper een half uur tijd. Dat was wel n overdosis
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallenquote:Op donderdag 26 december 2019 14:14 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh ja. Ik moet nog wat gaan voorbereiden...
Vind dit juiste een van de mooiere nummers van Doe Maarquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef MadMaster het volgende:
Het onofficiële volkslied van Nederlandquote:
Spruitjesquote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallen
gisteren lekker thuis geweest, zelf spruitjes, varkenshaas, aardappelrondetorentjes en sarpassio gemaakt en gegeten.
niet haten op spruitjes!!quote:
belle helenequote:Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe Maar Top 3:
1. Tijd Genoeg
2. Pa
3. Belle Helene
quote:Op donderdag 26 december 2019 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
gelukkig gaan we gewoon met 20 man/vrouw een restaurant overvallen
gisteren lekker thuis geweest, zelf spruitjes, varkenshaas, aardappelrondetorentjes en sarpassio gemaakt en gegeten.
Nederwietquote:Op donderdag 26 december 2019 14:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
Doe Maar Top 3:
1. Tijd Genoeg
2. Pa
3. Belle Helene
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |