Is dit een stem voor het Epstein topic?quote:Op donderdag 26 december 2019 14:34 schreef Zipportal het volgende:
Epstein. Topic kan dicht.
@:tjacka
is er al een topic over hoe fucked op ons geld systeem is en hoe bitcoin een alternatief biedt?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:34 schreef Tjacka het volgende:
@:divje @:ootjekatootje @:atypisch @:superhartje @:lavenderr @:theguyver @:ggmm @:blaadjes @:bankfurt
Doen jullie mee?
quote:Op donderdag 26 december 2019 17:23 schreef Caland het volgende:
1. BNW / Tot ziens sneakydesert en welkom Tjacka
Gaat daar je stem naar toe?quote:Op donderdag 26 december 2019 15:14 schreef Appeltje het volgende:
Ik heb Brave New World pas 'ontdekt' maar ik vind de reeks over 'Het geheim van Panama' erg indrukwekkend.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef illusions het volgende:
Ik stem op 3 topics die niet per se uit 2019 stammen, maar ik dit jaar wel het interessantste vond.
1. BNW / Flat Earth conspiracy #44 Still going flat
Blijft fascinerend.
2. BNW / Fakery in Space #10 -Fake space adventurers
Niet zozeer om de conspiracy, maar veel informatie over ruimtereizen te vinden.
3. BNW / 9/11 #128: # Debunkers
Ben het niet eens met de meeste (extreme) meningen maar er is wel veel informatie en het is fascinerend, net zoals mensen in Flat Earth geloven, dat er mensen in de "no planes theory" geloven.
Ja precies dezelfde volgorde. Drie topic ontlopen elkaar eigenlijk niet veel in het type 'feiten' dat daar opgedragen wordt. Dat deze topics nog lang mogen blijven!quote:
Die is er, maar je mag zelf het topic opzoeken maat.quote:Op donderdag 26 december 2019 15:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
is er al een topic over hoe fucked op ons geld systeem is en hoe bitcoin een alternatief biedt?
zo ja: die heeft mijn stem
zo nee: die heeft mijn stem
quote:Op donderdag 26 december 2019 18:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja precies dezelfde volgorde. Drie topic ontlopen elkaar eigenlijk niet veel in het type 'feiten' dat daar opgedragen wordt. Dat deze topics nog lang mogen blijven!
Ja, doe maar.quote:Op donderdag 26 december 2019 14:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Is dit een stem voor het Epstein topic?
Dat topic moet in wetenschap en tech geplaatst worden.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef illusions het volgende:
Ik stem op 3 topics die niet per se uit 2019 stammen, maar ik dit jaar wel het interessantste vond.
Blijft fascinerend.
Dat zeg je gekscherend maar er is enorm veel wetenschap in dat topic geplaatst. Jammer verder dat Flat Earthers dat niet begrijpen aangezien die allemaal YouTube University volgen.quote:Op zaterdag 28 december 2019 08:53 schreef Graf..Coudenhove..Kalergi het volgende:
[..]
Dat topic moet in wetenschap en tech geplaatst worden.![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 28 december 2019 21:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
Die ene waarbij de Joden een keer niet de schuld kregen. Die was wel kek.
ik ga met jou meequote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef illusions het volgende:
Blijft fascinerend.
Ben het niet eens met de meeste (extreme) meningen maar er is wel veel informatie en het is fascinerend, net zoals mensen in Flat Earth geloven, dat er mensen in de "no planes theory" geloven.
Dit meen je niet...quote:Op maandag 30 december 2019 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik las favoriete BMW uit 2019...
Nou ja nu ik hier toch ben, ik vind de nieuwe M135i wel geinig.
8-serie ook maar die ga ik sowieso nooit kopen.
Dit meen je niet....quote:Op maandag 30 december 2019 17:33 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Dit meen je niet...
Alles onder de 6 is toch gewoon een instapmodel.
Hmm, is ook weer zo ja. Naja, andere doelen zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 30 december 2019 17:38 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Dit meen je niet....
Alles boven de 4 is log, lomp, zwaar en ongeschikt om lekker mee te gooien en smijten door de bocht.
Dat maakt helemaal niet uit. Ik ben super blij met je stem!quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete topics zijn niet actief en zullen wel onderaan de lijst terechtkomen. Maar ik wil ze toch noemen:
1
BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak)
Er zit een doorbraak aan te komen in dit mysterie. Mogelijk is die er al maar dat weten wij nog niet.
2
BNW / Malaysia Airlines Flight MH370 Dl 2 al meer dan een half jaar foetsie
Dit mysterie zal nog wel even blijven. De zaak heeft een hoog BNW-gehalte.
3
BNW / Zoektocht naar de historische Robin Hood
Interessant om te zien hoe het beeld van Robin Hood door de eeuwen heen veranderd is.
Dat maakt helemaal niet uit. Ik ben super blij met je stem!quote:Op maandag 30 december 2019 15:51 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn favoriete topics zijn niet actief en zullen wel onderaan de lijst terechtkomen. Maar ik wil ze toch noemen:
1
BNW / De Somerton man (Taman Shud zaak)
Er zit een doorbraak aan te komen in dit mysterie. Mogelijk is die er al maar dat weten wij nog niet.
2
BNW / Malaysia Airlines Flight MH370 Dl 2 al meer dan een half jaar foetsie
Dit mysterie zal nog wel even blijven. De zaak heeft een hoog BNW-gehalte.
3
BNW / Zoektocht naar de historische Robin Hood
Interessant om te zien hoe het beeld van Robin Hood door de eeuwen heen veranderd is.
quote:Op maandag 30 december 2019 17:49 schreef illusions het volgende:
Onvoorspelbare wending heeft dit topic genomen.
1 en 2 jup 3 9/11 topic.. puur om het feit dat het een van de oudste topics is die er op bnw is, maar word tijd voor een meer logische theorie.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef illusions het volgende:
Blijft fascinerend.
Wat is er mis met de no planes theorie dan?quote:Op woensdag 1 januari 2020 22:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
1 en 2 jup 3 9/11 topic.. puur om het feit dat het een van de oudste topics is die er op bnw is, maar word tijd voor een meer logische theorie.
quote:Op donderdag 2 januari 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
[..]
Wat is er mis met de no planes theorie dan?
Yep dattemquote:Op donderdag 26 december 2019 17:14 schreef illusions het volgende:
Blijft fascinerend.
Bedanktquote:Op zondag 5 januari 2020 15:05 schreef Appeltje het volgende:
Nog niet alle topics doorgelezen. Maar voor nu
1. Het raadsel van Panama
2. Nieuwe feiten rond de dood Dascha de Graafsma
3. Anja Schaap gevonden in zee.
quote:Op zondag 5 januari 2020 08:42 schreef SuperHartje het volgende:
Vind het echt heel lastig, er zijn best wat mooie topics met interessante info zoals het prachtige Ronde Huis topic, De Somerton Man, Germaanse Occulte, GRAINN: wetenschappelijke&technologische ontwikkelingen. Ook vind ik het BNW / BNW Boekenlijst topic eentje met veel potentie, het is me nog steeds niet gelukt daaraan bij te dragen maar ben het zeker nog van plan. Zou in mijn top3 van komend jaar kunnen belanden.
Dan nu de top 3:
1. BNW / Internationaal kinderhandel en pedofielennetwerk #3
Een echte beerput topic.
2. BNW / Area 51
Blijft interessant, mensen blijven er nieuwsgierig naar en al met al een mooi BNW topic.
3. BNW / Het Mirakel van Amsterdam
Prachtig onderwerp met interessante informatie, vooral ook geschiedkundig gezien.
Vond het dus echt heel lastig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |