Michaeltje kan het niet hebben dat iemand anders eens de aandacht heeft.quote:Op donderdag 26 december 2019 11:49 schreef Symphonic het volgende:
https://www.nu.nl/darts/6(...)-niets-gewonnen.html
Nou laat het dan maar gebeuren. Ik wil de ontgoocheling op zijn gezicht als schilderij aan de muur.
Hij kan nog steeds fantastisch darten, al is hij qua gemiddelden niet meer zo enorm dominant als een tijdje terug. Wat karakter betreft lijken spelers die de echte top bereiken vaak allerlei maniertjes te krijgen. Taylor was absoluut niet sympathiek, van Gerwen is dat niet en zelfs bijvoorbeeld een Anderson was vroeger echt altijd een hele sympathieke vent, totdat hij een periode echt goed begon te gooien.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef Pery het volgende:
[..]
Michaeltje kan het niet hebben dat iemand anders eens de aandacht heeft.
Was altijd wel 'fan' van hem, maar de laatste jaren vind ik hem een behoorlijk irritant ventje geworden.
?quote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef Pery het volgende:
[..]
Was altijd wel 'fan' van hem, maar de laatste jaren vind ik hem een behoorlijk irritant ventje geworden.
Ze zal toch ook echt nog wel een niveautje hoger moeten gaan gooien wil ze echt meedoen bij de heren. Als ze een tegenstander treft die gewoon 100+ gemiddeld staat te gooien dan gaat ze het lastig krijgen. Treft ze één van de topspelers in vorm die 105-110 gemiddeld gaat gooien, dan wordt het gewoon een slachtpartij.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Hij zegt gewoon wat hij denkt en het is nog de waarheid ook. Leuk al die aandacht, maar ze heeft tussen de heren nog niks gewonnen.
Ze hoeven van mij niet sympathiek te zijn, zo mag Price alles winnen wmb. Maar als iemand anders de aandacht krijgt, kan van Gerwen dat niet hebben merk ik sinds een jaartje of 2 opquote:Op donderdag 26 december 2019 13:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij kan nog steeds fantastisch darten, al is hij qua gemiddelden niet meer zo enorm dominant als een tijdje terug. Wat karakter betreft lijken spelers die de echte top bereiken vaak allerlei maniertjes te krijgen. Taylor was absoluut niet sympathiek, van Gerwen is dat niet en zelfs bijvoorbeeld een Anderson was vroeger echt altijd een hele sympathieke vent, totdat hij een periode echt goed begon te gooien.
En dat was/is ook niet de verwachting en daarom krijgt ze nu media aandacht.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Hij zegt gewoon wat hij denkt en het is nog de waarheid ook. Leuk al die aandacht, maar ze heeft tussen de heren nog niks gewonnen.
Hoezo kan hij dat niet hebben?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:09 schreef Pery het volgende:
[..]
Ze hoeven van mij niet sympathiek te zijn, zo mag Price alles winnen wmb. Maar als iemand anders de aandacht krijgt, kan van Gerwen dat niet hebben merk ik sinds een jaartje of 2 op
Alleen als Fallon een Tour Card pakt, via ranking of via Q-School behoudt ze haar bedrag op OoM anders staat ze gewoon weer op 0.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:11 schreef Pery het volgende:
[..]
En dat was/is ook niet de verwachting en daarom krijgt ze nu media aandacht.
Maar per ronde krijgt ze toch een leuk bedrag (voor de OOM).
Ik denk dat hij het wel goed bedoeld. Ik denk dat hij niet verrast dat ze goed kan darten alleen maar omdat ze een vrouw is. Zo interpreteer ik het althans.quote:Op donderdag 26 december 2019 12:50 schreef Pery het volgende:
[..]
Waarom zoveel aandacht?quote:Op donderdag 26 december 2019 13:11 schreef Pery het volgende:
[..]
En dat was/is ook niet de verwachting en daarom krijgt ze nu media aandacht.
Maar per ronde krijgt ze toch een leuk bedrag (voor de OOM).
Eens.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
?
Omdat het normaal is bij het dressuur. In het darten is het nog iets nieuws. Als de vrouwen standaard blijven meedoen en ver komen zal aandacht wel afnemen.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zoveel aandacht?
Omdat ze tieten heeft en in een sport waar fysiek van ondergeschikt belang is een paar wedstrijdjes wint?
Als een vrouw mee kan met voetballen, gewichtheffen, wielrennen enz. met de heren in de wereldtop, kijk dan heb je iets unieks.
Maar bij dressuurrijden waar mannen en vrouwen met elkaar de strijd aangaan, is er ook niet die extreme aandacht voor een succesvolle vrouw.
Nee. Het is omdat dit de eerste keer is.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Waarom zoveel aandacht?
Omdat ze tieten heeft en in een sport waar fysiek van ondergeschikt belang is een paar wedstrijdjes wint?
Als een vrouw mee kan met voetballen, gewichtheffen, wielrennen enz. met de heren in de wereldtop, kijk dan heb je iets unieks.
Maar bij dressuurrijden waar mannen en vrouwen met elkaar de strijd aangaan, is er ook niet die extreme aandacht voor een succesvolle vrouw.
Het gaat mij er niet om of ze een vrouw is of niet, dat maken anderen er hier van. Maar dat MvG het niet kan hebben als de aandacht een paar dagen niet voor hem is, dan gaat hij de prestatie van degene omlaag halen.quote:Op donderdag 26 december 2019 13:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het wel goed bedoeld. Ik denk dat hij niet verrast dat ze goed kan darten alleen maar omdat ze een vrouw is. Zo interpreteer ik het althans.
Neequote:
Meh, beetje geforceerd familiegedoe, doe gewoon gedurende het jaar zo af en toe wat leuks wat mij betreftquote:
Oh familiegedoe heb ik gisteren al afgekaart. Was eigenlijk best gezellig. Vandaag een beetje in en om het huis keutelen. Wat klusjes doen waar je anders nooit aan toe komt. Morgen weer pijltsjs gooin kiekmquote:Op donderdag 26 december 2019 15:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Meh, beetje geforceerd familiegedoe, doe gewoon gedurende het jaar zo af en toe wat leuks wat mij betreft
En natuurlijk vooral de donkere dartsloze dagen
Ga jij het haar uitleggen?quote:Op donderdag 26 december 2019 17:05 schreef Zipportal het volgende:
Vanwege een stroomstoring wordt Ton Kas ingestart vanavond.
gr gr
Dat is een act allen.quote:Op donderdag 26 december 2019 17:21 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:Wereldgozer legt het @:anneloos wel uit.
Keuken schoonmaken?quote:Op donderdag 26 december 2019 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
In de tussentijd maar iets anders doen.
[ afbeelding ]
Stukje Robertaquote:Op donderdag 26 december 2019 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
wat?quote:Op donderdag 26 december 2019 19:51 schreef De_Kraam het volgende:
[ afbeelding ]
Er is geen zendtijd.quote:Op donderdag 26 december 2019 19:52 schreef Platinumgoat het volgende:
Waarom darten we niet op boxing day?
Best een relaxt dagje hoor.quote:Op donderdag 26 december 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand is blij met 26 december, laat het gewoon ophouden
Ik dacht vandaag na over de toekomst. Dit beangstigt mijquote:Op donderdag 26 december 2019 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Niemand is blij met 26 december, laat het gewoon ophouden
Broekje uitquote:Op donderdag 26 december 2019 21:40 schreef Mani89 het volgende:
ARE YOU READYYYYY
LADIES AND GENTLEMEN
Beetje zoals de rest van de weekquote:Op donderdag 26 december 2019 23:40 schreef de_boswachter het volgende:
Kerst
Van de 48 uur denk ik 30 geslapen. Rest van de tijd vooral niks gedaan en weinig mensen gezien gelukkig.
Nee, zitten meer uren in een week.quote:Op donderdag 26 december 2019 23:51 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Beetje zoals de rest van de week
Ik ga vandaag ook niet. Ik kijk misschien wel mee.quote:Op vrijdag 27 december 2019 08:48 schreef maxi-mus het volgende:
Kreeg net te horen dat ik vrij ben vandaag. #genot
13:30 dus. Oke prima tijd wel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 00:54 schreef Pery het volgende:
Nou die 'feestdagen' gingen gelukkig nog vrij rap voorbij met een middagje Premier League. Op naar Ally Pally om 13.30
Vriendquote:Op vrijdag 27 december 2019 09:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ga vandaag ook niet. Ik kijk misschien wel mee.
http://live.dartsdata.com/quote:Op vrijdag 27 december 2019 11:11 schreef polderturk het volgende:
Wat is het programma voor vandaag?
Pickford is een drinker.twitter:Matt_Inne5 twitterde op zondag 22-12-2019 om 02:58:06@EvertonBlueArmy @ToffeesNews @nsno Pickford and Keane enjoying themselves at the darts. A jäger after every 180 🤣🙌🏻🎉🍺🕺🎅🏻#DartsWorldChampionship #darts https://t.co/UZe17W6uUx reageer retweet
Ook voor zijn eigen wedstrijdenquote:Op vrijdag 27 december 2019 12:20 schreef wimderon het volgende:
Pickford is een drinker.twitter:Matt_Inne5 twitterde op zondag 22-12-2019 om 02:58:06@:EvertonBlueArmy @:ToffeesNews @:nsno Pickford and Keane enjoying themselves at the darts. A jäger after every 180 🤣🙌🏻🎉🍺🕺🎅🏻#DartsWorldChampionship #darts https://t.co/UZe17W6uUx reageer retweet
Ik flikker er nog wat duivenkater en tulband in.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:03 schreef Immerdebestebob het volgende:
Eieren met spek hier. Zondaggevoel.
Beetje respect voor de Nederlandse cultuur aub.quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
GENOTTTT JAAAAAA. TERINGKERST WEER VOORBIJ ALLEN.
Dat eerste kende ik nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik flikker er nog wat duivenkater en tulband in.
Jij bent toch een BDO man?quote:Op vrijdag 27 december 2019 12:35 schreef Poepz0r het volgende:
GENOTTTT JAAAAAA. TERINGKERST WEER VOORBIJ ALLEN.
Uitstekend geïntegreerd deze manquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:04 schreef polderturk het volgende:
[..]
Beetje respect voor de Nederlandse cultuur aub.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend geïntegreerd deze man
Polderturk is mijn favoriete Turkquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uitstekend geïntegreerd deze man
Kinggodquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:22 schreef de_boswachter het volgende:
Middagvoorspelling:
-Smerige hoerenneuker
-Gurney
-Dobey
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Polderturk is mijn favoriete Turk
4-0,klop vandaagquote:
haha bijnaquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Durrant gaat gewoon weer de WK titel pakken.
Heerlijk toch?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:34 schreef Poefbank het volgende:
Poah, lange kerst. Eindelijk weer ergeren aan reclames, presentatoren en die vieze vuile flikker Frank.
Ik wist niet dat hij ook weer mocht meedoen met het BDO WK.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:31 schreef Nober het volgende:
[..]
Durrant gaat gewoon weer de WK titel pakken.
Op naar de crematoriumzaalquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Straks het Muziekspelletje. JOEPIE.
ikvindditzonleukerubriek.mkvquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:37 schreef Zipportal het volgende:
Straks het Muziekspelletje. JOEPIE.
Drijfnatte herpes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
smerig ranzige puist onder koert zn lip
Gurneyquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Gurney vs Durrant als middagwedstrijd in de tweede ronde is vrij bizar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:42 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, Klaasen.het nichtje van die kale had ook gekundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Mooie zin. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
kensington philips smeg bosch samsung
Stuur maar een mail naar: muziekgame@rtl7darts.nlquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Dr_Flash het volgende:
hoezo had ie 3 punten uit de tweede ronde danalleen de speler had ie goed.
Kensington had ik nog niet, thanks!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef De_Kraam het volgende:
kensington philips smeg bosch samsung
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABYquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Wereldgozer het volgende:
Jongens, ik heb mezelf nog niet verhangen
Darts
Ik schakel mezelf mentaal altijd uit tijdens die muziekspelletjes.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY
Beetje op blijven letten
Welnee, ze lezen meequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:44 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stuur maar een mail naar: muziekgame@rtl7darts.nl
Heerlijk ongemakkelijk al die boomers en @El-Stinhoquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Szura het volgende:
Ondertussen ook ff dooie mensen kijken in het Top 2000 café
Maar toch niet tijdens de opkomsten van, ik noem een, Benito van de Pasquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik schakel mezelf mentaal altijd uit tijdens die muziekspelletjes.
Zit die nu daar ja?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Heerlijk ongemakkelijk al die boomers en @:el-stinho
Leukste is als er een nummertje met flinke gitaar komt dat 1 iemand wel kent en de rest nietquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik gooi zo een foccacia de oven inquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is een mooie dag om op de bank dartsen kijken onder het genot van een kop goulashsoep
Hoe is het met de KadGod?quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Doevelaer het volgende:
Dit is een mooie dag om op de bank dartsen kijken onder het genot van een kop goulashsoep
One hit wonders van 40 jaar geleden nog herinneren.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
I WAS MADE FOR LOVING YOU BABY
Beetje op blijven letten
Ja dat doe ik ook altijd, vooral op eerste kerstdag, wat een wanhoop loopt er dan altijd.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef Szura het volgende:
Ondertussen ook ff dooie mensen kijken in het Top 2000 café
Je gaat daar toch niet voor je lol heen, zeg. Besef even dat er mensen al om 05:00 in de ochtend daar ongemakkelijk zitten voor een fucking halfuurtje. Diep in de nacht, lege snelwegen, en daar rijd je dan op weg naar een fuckin' kamertje op steigers.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb er 83 nu.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
canon apple samsung sony nintendo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet voor je lol heen, zeg. Besef even dat er mensen al om 05:00 in de ochtend daar ongemakkelijk zitten voor een fucking halfuurtje. Diep in de nacht, lege snelwegen, en daar rijd je dan op weg naar een fuckin' kamertje op steigers.
Ik geloof niet dat veel mensen over 40 jaar zich nog een type Nober kunnen herinneren neequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Nober het volgende:
[..]
One hit wonders van 40 jaar geleden nog herinneren.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er 83 nu.Danny vindt dit leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
Dan weet ik nog niet wie die nummers zingen of hoe ze eruit zien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:47 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Maar toch niet tijdens de opkomsten van, ik noem een, Benito van de Pas
Heb ook niks met hunnie muziek maar je kent die raar geschminkte koppen toch wel.quote:
Zo ziet Whitlock er ook wel uit.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik zat alleen in een vuile kameel.
Ik heb wel vaker mensen met raar geschminkte koppen gezien.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:50 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Heb ook niks met hunnie muziek maar je kent die raar geschminkte koppen toch wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Maar dan kan je wel een halfuur lang met een hoop andere ongemakkelijke mensen een veel te duur pintje drinken om met zijn allen liedjes te luisteren die je ook op spotify kan opzetten zonder reclame terwijl al je ongemakkelijkheid nog op TV uitgezonden wordt ook!quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:48 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je gaat daar toch niet voor je lol heen, zeg. Besef even dat er mensen al om 05:00 in de ochtend daar ongemakkelijk zitten voor een fucking halfuurtje. Diep in de nacht, lege snelwegen, en daar rijd je dan op weg naar een fuckin' kamertje op steigers.
Meneer wil naar buiten, mag niet want kleinkinderen van de buren steken vuurwerk af. Dus meneer is chagrijnigquote:
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat veel mensen over 40 jaar zich nog een type Nober kunnen herinneren nee
quote:Johnnie kan heel goed tegen zijn verlies, zolang hij maar wint. Deze keer gaat het helemaal mis en verspeelt hij zijn belangrijkste bezit. Dit schreeuwt om wraak. Met steun uit onverwachte hoek en onder het motto 'laat je niet in je eigen kaart kijken', probeert hij revanche te nemen.
Bij de Flodders staat een bezoekje aan de stoere tante Agaath op het programma, maar Johnnie is zijn autosleutels kwijt. Een speurtocht van de hele familie helpt niets.
quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb wel vaker mensen met raar geschminkte koppen gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Wiens benen mogen gebroken worden door een sliding bij winst? Die van King of Whitlock?quote:
Allebei natuurlijkquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wiens benen mogen gebroken worden door een sliding bij winst? Die van King of Whitlock?
Ik verheug me nu al op deze afleveringquote:
Yannick kennende beide, ongeacht de uitslag.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wiens benen mogen gebroken worden door een sliding bij winst? Die van King of Whitlock?
Hij mag beide niet.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Verrassend.quote:
King z'n rug door een karatetrap en Whitlock z'n benen door een sliding van een King fanquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:52 schreef BB-King het volgende:
[..]
Witlof is alcoholist.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben voor King. Blanke mensen met dreadlocks kan ik niet serieus nemen.
Dat heb ik dus met users die een blauwe naam hebben.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ben voor King. Blanke mensen met dreadlocks kan ik niet serieus nemen.
Dat valt ook wel weer meequote:Op vrijdag 27 december 2019 13:54 schreef Nober het volgende:
Ik ga niet naar fallon-dobey kijken, pleuriswijf.
Nober is als kind in een vat met zuur gevallen.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat valt ook wel weer meeBest leuke vrouw.
Ah daar gaan we weerquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoe noem je het als Whitlock in de stront stapt
Shitlock
Iemand die voor Almere City en Ajax is mag zijn benen breken met een sliding.quote:
Oke Rikkertquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Dat heb ik dus met users die een blauwe naam hebben.
Nober heeft er moeite mee dat een vrouw twee partijen heeft gewonnen. Arme ziel.quote:Op vrijdag 27 december 2019 13:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nober is als kind in een vat met zuur gevallen.
nou nouquote:Op vrijdag 27 december 2019 13:54 schreef Nober het volgende:
Ik ga niet naar fallon-dobey kijken, pleuriswijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |