Oh, dat weet ik op zich al wel hoor. Vooral wat ik boven beschreven heb. Te weinig rust in mn leven. Komt goed zolang ik het rustig aan doe. Alsnog bedankt!quote:Op donderdag 26 december 2019 10:43 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan, doe rustig aan!
Je beschrijft nu eigenlijk alleen de trigger van de paniekaanval, maar niet de diepere oorzaak. Nou heb ik geen zin om de psycholoog uit te hangen. Maar ik hoop dat je daar wat zicht op krijgt.
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Tris het volgende:
Diaan en Peaceman, zitten jullie klaar voor de volgende?
Jammer dat er zo veel amerikanen wonen?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is wel een mooi land. Met mate.
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Tris het volgende:
Diaan en Peaceman, zitten jullie klaar voor de volgende?
Ook een groot land. Waar veel mensen wonen. Maar die kunnen daar ook alemaal wonen, omdat het zo'n groot land is.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Amerika is wel een mooi land. Met mate.
Trouwliedje incoming?quote:
Dan trek ik m'n Homburg nu uit.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:44 schreef Zorro het volgende:
Even opgezocht. Geen Big Country in de lijst.
En van de lift bij I've Had The Time Of My Life van toen straksquote:Op donderdag 26 december 2019 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.
Niet eens. Doelde vanaf de fluitsolo en de pauk.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het einde, omdat het dan afgelopen is?
quote:Op donderdag 26 december 2019 10:46 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die zjn nog aan het bijkomen van Let's get it On gisteren.
onze trouwliedjes staan er niet meer in geloof ikquote:
Ik heb dat ook niet van dichtbij meegemaakt, maar heb zijn laatste periode wel bewust meegemaakt.quote:Op donderdag 26 december 2019 10:45 schreef asco het volgende:
[..]
Jammer dat ik niet in die tijd geleefd heb maar opgescheept zit met het nu.
Welke Bietels was t ook weer?quote:Op donderdag 26 december 2019 10:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
onze trouwliedjes staan er niet meer in geloof ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |