Ah, dank voor de info.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:32 schreef Cee het volgende:
[..]
Gewoon toffe reacties op zure mensen.
Beter zo?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Oh, kijkt ze daarom zo raar op die foto
Wat een tijger.quote:
Moet ik de AIVD gaan bellen nu?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, dank voor de info.
Twitter gebruik ik alleen nog in geval van liquidaties in de buurt...
quote:Op donderdag 26 december 2019 08:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Moet ik de AIVD gaan bellen nu?![]()
Check z’n profiel anders even, hij heeft geweldige humor.
Dat zeker, maar dit was 1 van hun weinige hits.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar Ultravox heeft zoveel beter....
Een fox on the run.quote:
ben allang blij dat ie weer wat stijgt in de lijstquote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef cafca het volgende:
Mooi nummer, maar Ultravox heeft zoveel beter....
Ik zou hier zo op kunnen stemmen. Je moet er maar net op dat moment aan denken.quote:
En klonk toch wel beter dan in mijn herinneringquote:Op donderdag 26 december 2019 08:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zeker, maar dit was 1 van hun weinige hits.
Dus...
Ik heb altijd wat standaarden op mijn lijstje.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:39 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ik zou hier zo op kunnen stemmen. Je moet er maar net op dat moment aan denken.
Ik ben zeker fan van de John Foxx, maar kan de beginjaren met Midge Ure zeker ook waarderen.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]
En klonk toch wel beter dan in mijn herinnering
Maar ik ben meer fan van de John Foxx periode. Jij ook?
Samequote:Op donderdag 26 december 2019 08:43 schreef Isorden het volgende:
[..]
Vind U2 persoonlijk niet heel geweldig.
Ik ken eigenlijk alleen die eerste LP met Midge echt goed, en de hitjes daarna.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben zeker fan van de John Foxx, maar kan de beginjaren met Midge Ure zeker ook waarderen.
Vocaal vind ik hem zelfs beter...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |