Hoezo nu het nog kan?quote:
Oh ja...quote:
Ze hadden inderdaad best nog even door mogen tellen....quote:
Op de lijst zelf staat ie er wel zo op:quote:Op donderdag 26 december 2019 07:51 schreef Cassa95 het volgende:
Blijft gek dat de zanger van Coldplay geen credits krijgt op dit nummer
Officieel niet. Maar het is ook nooit een single geweest, dus mss dat daarom de moeite nooit is genomen, en eigenlijk is het een aftreksel van Everglow van Coldplay. Het was wel toevallig een enorme hit in NL omdat de radio het oppaktequote:Op donderdag 26 december 2019 07:51 schreef Isorden het volgende:
[..]
Op de lijst zelf staat ie er wel zo op:
1691 Homesick Dua Lipa & Chris Martin
Ah ja, zo heette dat nummer, die intro is inderdaad bijna 1 op 1quote:Op donderdag 26 december 2019 07:56 schreef Cassa95 het volgende:
[..]
Officieel niet. Maar het is ook nooit een single geweest, dus mss dat daarom de moeite nooit is genomen, en eigenlijk is het een aftreksel van Everglow van Coldplay. Het was wel toevallig een enorme hit in NL omdat de radio het oppakte
beide niet bestquote:Op donderdag 26 december 2019 07:57 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ah ja, zo heette dat nummer, die intro is inderdaad bijna 1 op 1
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...quote:Op donderdag 26 december 2019 07:56 schreef peaceman het volgende:
Volgende uur ook niet heel best
1689 No Good In Goodbye The Script![]()
1688 Modern World Anouk![]()
1687 Looking Too Closely Fink![]()
1686 Fame David Bowie![]()
1685 Shake It Off Taylor Swift![]()
1684 You're Beautiful James Blunt![]()
1683 Late In The Evening Paul Simon![]()
1682 Heart Of Glass Blondie![]()
1681 Dancing With Tears In My Eyes Ultravox![]()
1680 Bullet The Blue Sky U2![]()
1679 Silence (Tiesto Mix) Delerium ft. Sarah McLachlan![]()
1678 I Love You Like I Love Myself Herman Brood & His Wild Romance![]()
1677 Gloria (Live) U2
eens, maar ja ik ga er niet speciaal weer voor naar bovenquote:Op donderdag 26 december 2019 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...
Als je maar op tijd wakker bent voor Bowie natuurlijkquote:Op donderdag 26 december 2019 07:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het begin is een reden om me weer even im te draaien en de luiken weer te sluiten...
Dat is wel het kantelpunt van het uur...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:00 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Als je maar op tijd wakker bent voor Bowie natuurlijk
Ik lig nog in bed.quote:Op donderdag 26 december 2019 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
eens, maar ja ik ga er niet speciaal weer voor naar boven
Ehm maar dan ben je toch niet weg? Of ben ik nu gewoon te wakker?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed.
Mocht ik weg zijn, dan ben ik in slaap gevallen...
In slaap vallen = niet posten = weg...quote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehm maar dan ben je toch niet weg? Of ben ik nu gewoon te wakker?
Nou ja zolang het nog lukt mag hij niet klagen toch?quote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
Niet kunnen roepen dat Patrick bruel een fantastische gitaarsolo kan overleggen. Die komt ook steeds eerder, trouwens.
Oooooooohquote:Op donderdag 26 december 2019 08:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In slaap vallen = niet posten = weg...
Blijkt in ieder geval inspirerend te zijnquote:Op donderdag 26 december 2019 08:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ordinary world is wel een lekker plaa... wacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |