quote:Op donderdag 26 december 2019 06:27 schreef Eightyone het volgende:
Iemand is aan het Googelen wie die onbekende vrouw achter de microfoon toch is.
quote:Op donderdag 26 december 2019 06:34 schreef Eightyone het volgende:
*shazamt*
(Ja, dat het de Pixies zijn staat in beeld, maar zo kan ik het onthouden.)
Heel soms word ik nog verrast, al is het maar een fractie van m'n eerste Top 2000 van elf jaar terug.
Kan me de eerste keer dat ik echt serieus luisterde ook nog wel herinneren begin jaren 2000, was een jaar of 10-11 en wist nagenoeg niks van muziek nog....quote:Op donderdag 26 december 2019 06:34 schreef Eightyone het volgende:
*shazamt*
(Ja, dat het de Pixies zijn staat in beeld, maar zo kan ik het onthouden.)
Heel soms word ik nog verrast, al is het maar een fractie van m'n eerste Top 2000 van elf jaar terug.
Ik was in 2008 al ruim ervaren met muziek, maar wel vrij groen qua waardering voor 'oldies'. Er viel dus nogal wat op te schrijven (er was nog geen Shazam).quote:Op donderdag 26 december 2019 06:36 schreef Isorden het volgende:
[..]
Kan me de eerste keer dat ik echt serieus luisterde ook nog wel herinneren begin jaren 2000, was een jaar of 10-11 en wist nagenoeg niks van muziek nog....
Zoveel nieuwe muziek leren kennen was een feest
Blijft toch ietwat apart om daar een nummer over een executie voor te gebruikenquote:
Wauw, nooit echt naar de tekst gekeken, maar ik zie het jaquote:Op donderdag 26 december 2019 06:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Blijft toch ietwat apart om daar een nummer over een executie voor te gebruiken
Tom klinkt al snel knuffelig en gezellig, maar in Delilah legt 'ie er ook 2 om..quote:Op donderdag 26 december 2019 06:55 schreef Isorden het volgende:
[..]
Wauw, nooit echt naar de tekst gekeken, maar ik zie het ja
Vorig uur was ook al zo.quote:Op donderdag 26 december 2019 07:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Lekker uurtje om wakker mee te worden. Bee Gees, twee keer MJ en André. Alleen Moron 5 is jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |